کد خبر: ۶۰۳۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

درگیری یک شهروند با مامور شهرداری صومعه سرا در حاشیه جمع آوری سگ‌های ولگرد طی روزهای اخیر بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  در همین زمینه «میثم کیانی فر» شهردار صومعه‌سرا در گفتگو با ۸دی، درباره ماجرای درگیری یک زن با مامور شهرداری در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد اظهار کرد: متاسفانه یک زن و شوهر به بهانه حمایت از حقوق حیوانات، چند روز قبل با مامور شهرداری صومعه‌سرا در حین انجام وظیفه درگیر شدند و او را کتک زدند.

وی افزود: مطابق درخواست‌های مردمی اقدام به جمع آوری قانونی و صحیح سگ‌های ولگرد کرده‌ایم به نحوی که این سگ‌ها دچار آسیب جسمی نشوند.

کیانی فر تاکید کرد: ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم به حیوانات آسیب وارد کنیم و به هیچ وجه نیز به دنبال استفاده از سلاح گرم علیه سگ‌های ولگرد نبوده و نیستیم.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه برخی از سگ‌های ولگرد از شهرهای همجوار به این شهر انتقال داده می‌شوند اظهار کرد: طبق برنامه شهرداری، سگ‌های ولگرد را شب‌ها جمع‌آوری می‌کردیم اما در این ماجرا زنی که ادعای حمایت از حقوق حیوانات را دارد به همراه همسرش با مامور شهرداری در حین انجام وظیفه درگیر شد و گفت چرا طناب به گردن سگ انداخته اید و شما باید این سگ را رها کنید و سپس به همراه همسرش مامور شهرداری را کتک می‌زنند.

وی ادامه داد: در این ماجرا مامور شهرداری با این زن درگیر نمی‌شود اما پرونده این زن و همسرش به دلیل کتک زدن مامور شهرداری در دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

شهردار صومعه سرا تاکید کرد: ما با یک کارخانه کود آلی هماهنگ کرده‌ایم و سگ‌های ولگرد جمع‌آوری شده را تحویل این کارخانه می‌دادیم اما با هجمه‌هایی که علیه شهرداری در چند روز گذشته ایجاد شده است به صورت موقت جمع‌آوری این سگ‌ها را متوقف کرده‌ایم تا تکلیف این پرونده مشخص شود.

کیانی فر با بیان اینکه بیشتر واکنش های مردمی در حمایت از شهرداری در جمع آوری این سگ ها بوده است گفت: اقدام ما هم بنا به درخواست‌های مردمی صورت گرفته بود به دلیل اینکه این سگ‌ها دچار بیماری های ویروسی بوده و گاهی به عابران پیاده حمله ور می شدند و ممکن بود حتی دچار بیماری هاری باشند.

وی با بیان اینکه چندین مورد از حمله سگ‌ها به شهروندان به ما گزارش شده است اظهار کرد: در برخی موارد به شهروندان آسیب نیز وارد شده اما این شهروندان با تعاملی که صورت گرفت از شهرداری شکایت نکردند. حتی در مواردی یک زن و یک پسر بچه توسط بعضی از این سگ ها مورد حمله قرار گرفته‌اند.

وی درباره محل جمع آوری سگ‌های ولگرد نیز گفت: یک کارخانه کود آلی که سگ‌های ولگرد را از شهرداری صومعه‌سرا تحویل می‌گیرد در رشت مستقر است و این کارخانه نیز با هماهنگی دادستانی و دامپزشکی استان در یک محل مشخص این سگ‌ها را نگهداری می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری صومعه‌سرا محل مناسب و شرایط و توان نگهداری سگ‌های ولگرد را ندارد گفت: ما به هیچ وجه اجازه امحا و کشتن سگ های ولگرد را به ماموران شهرداری نمی دهیم ضمن اینکه بنده خودم از حامیان حیوانات هستم و به لحاظ وجدانی هم اجازه کشتن سگ‌های بی‌سرپرست را به ماموران شهرداری نخواهم داد .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
1
شهردار صومعه سرا تاکید کرد: ما با یک کارخانه کود آلی هماهنگ کرده‌ایم و سگ‌های ولگرد جمع‌آوری شده را تحویل این کارخانه می‌دادیم اما با هجمه‌هایی که علیه شهرداری در چند روز گذشته ایجاد شده است به صورت موقت جمع‌آوری این سگ‌ها را متوقف کرده‌ایم تا تکلیف این پرونده مشخص شود.
یا خداااا سگ ها را تبدیل به کود میکنند
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
سگ رو تبدیل به کود میکنند!!!؟
حال شما خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
1
کاش در هر شهر پناهگاه میزدید سگ هارا با ماشین خوبی جابهجا میکردید . با حیوان ازاری ها مغابله می کردید دلیل کتک زدن رو نمی دونم ولی بخاطر سگ کشی ها کسی به مامور شهرداری که در حال جمع اوری سگ هاست نگاه خوبی نمیکنه
نظر شما
ادامه