کد خبر: ۶۰۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مغازه‌ای در سنگاپور در اقدامی عجیب تنها به فروش انواع مورچه به عنوان حشره‌ای خانگی و وسایل نگهداری از آن اقدام کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، راه رفتن انواع مورچه در قاب‌های شیشه‌ای در فروشگاهی در سنگاپور توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

اقدام عجیب صاحب این فروشگاه برای فروش «مورچه» به عنوان حشره‌ای خانگی و بی‌آزار و جمع آوری انواع مختلف این حشره در یک مکان تصویر بسیار تعجب انگیزی را ایجاد کرده است.

«جان یی» صاحب این فروشگاه درباره ایده افتتاح چنین مغازه‌ای می‌گوید: در ژانویه گذشته تصمیم گرفتم تنها بر فروش مورچه متمرکز شوم و این نخستین مرکز در سنگاپور بوده که برای فروش ویژه این حشره اختصاص داده شده است. جمع آوری حدود ۳۰ نوع مورچه کاری ساده وآسانی نیست و زمانی طولانی برای این کار صرف شده است.

او تحصیلات آکادمیک درباره حشرات و به ویژه مورچه تخصص داشته و یکی از آرزوهایش این بوده است که روزی شغلی داشته باشد کاملا بر روی تخصص خود وقت بگذارد.

این مرد چهل ساله علت علاقه خود به مورچه را در روح جنگجویانه و دوست داشتن دیگری عنوان کرده است و تمایل دارد این فروشگاه به محلی برای تبادل تجربیات و اطلاعات درباره این حشره بی آزاد تبدیل شود تا مردم دریابند که این حشره موذی نیست.

در این فروشگاه همچنین وسایل و ادوات ویژه نگهداری مورچه از جمله قفس‌های شیشه‌ای، لوله‌هایی ویژه انتقال مورچه و حتی کرم‌هایی برای تغذیه آن‌ها فروخته می‌شود. او ابتدا فروش اینترنتی داشته و سپس فروشگاه افتتاح کرده است.



 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
3
مسول فنی دامپزشکی نمیخواد؟!
نظر شما
ادامه