کد خبر: ۶۰۳۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

نشست صمیمانه جمعی از کلینیسین های دامپزشکی استان اصفهان با مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، نشست صمیمانه جمعی از کلینیسین های دامپزشکی استان صبح امروز چهارشنبه 30 مهر ماه با «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل برگزار شد.

ابتدا دکتر موحدی ضمن خیر مقدم به هریک از حاضرین و تبریک روز ملی دامپزشکی، در مورد اهمیت وافر وظایف خطیر تلاش گران عرصه دامپزشکی کشور به ویژه کلینسین های دامپزشکی در صیانت از سرمایه های دامی، حفظ و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه و... مطالبی را بیان نمود.

سپس دکتر حمیدرضا پریشانی رئیس انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی اداره کل دامپزشکی از کلینیسن های بخش خصوصی، پیرامون طرح دامپزشک مزارع مرغ گوشتی به صحبت پرداخت.

وی به اقدامات صورت گرفته به جهت اجرای طرح مذکور اشاره و مشکلات پیرامون طرح را بیان نمود.

سپس هریک از کلینیسین های حاضر در این نشست مسائل و مشکلات این طرح را با مدیرکل دامپزشکی استان  به اشتراک گذاشته و پیشنهاداتی به جهت برون رفت از مشکلات پیش رو ارائه نمودند.

در ادامه دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان از زحمات صادقانه و شبانه روزی تمامی همکاران بخش خصوصی دامپزشکی در سراسر استان در تمامی بخش ها و رده ها تشکر و قدردانی نمود و تصریح کرد: همکاران ما در حوزه بخش خصوصی، بازوان پرتوان این اداره کل هستند و در یک پروژه جهت تولیدات بهداشتی و سالم، طبق قوانین و مقررات، اقدامات مشترک انجام می گیرد.

وی به محاسن طرح دامپزشکان مزارع پرورش مرغ گوشتی اشاره و افزود: با همکاری تمامی بخش ها و اجرای درست و دقیق این طرح ملی، سطح امنیت غذایی از مزرعه تا سفره در حوزه فرآورده های خام دامی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان به مشکلات مطرح شده در این نشست پیرامون طرح مذکور اشاره و ضمن حمایت از پرورش دهندگان طیوراستان به عنوان متولیان چرخه تولید و اقتصاد کشور، بر تسهیل روند اجرایی شدن این طرح با دید حمایت از تولیدکنندگان و همکاران بخش خصوصی دامپزشکی تاکید کرد.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
کارشناس و کاردان را هم در مزرعه راه دهیم و گوشه کار و لقمه نانی برای او فراهم کنیم متشکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
این طرح که گفتند محکوم به شکسته
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
2
0
انجمن درمانگاهها تمامیت خواه هستند باید جلوی انها را گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
عزیزان زیاد احساس صمیمیت نکنن...
نظر شما
ادامه