کد خبر: ۶۰۴۴۴
 

در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل که روز شنبه مورخه 99/8/5 در محل صدا و سیما انجام شد، مدیر کل صدا و سیما ارتقاء سلامت جامعه و تأمین سلامت همگانی را از اهداف مشترک رسانه ملی و دامپزشکی عنوان کرد و افزود: در این راستا نگاه صدا و سیما به دامپزشکی نگاه همدلی و همراهی است و هرچه در توانمان باشد برای همکاری با این نهاد حوزه سلامت جامعه انجام خواهیم داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، «علی ملااحمدی» با اشاره به گستردگی فعالیتهای دامپزشکی در جامعه ، تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه و تضمین سلامت عمومی را مدیون فعالیتهای این نهاد حوزه سلامت عنوان کرد و گفت صدا و سیما در سالهای اخیر تلاش کرده تا فعالیتهای دستگاههای مختلف اجرائی به خوبی در فضای رسانه ای منعکس شود .

مدیر کل صدا و سیما با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جامعه گفت: تلاشمان بر این است که با دعوت از مدیران و کارشناسان دامپزشکی در برنامه های مختلف سلامت محور برای ارتقاء سلامت جامعه گامهای مؤثری برداریم .

ملااحمدی تصریح کرد قطعاً افزایش آگاهی مخاطبان از عملکرد دستگاههای اجرائی در میزان رضایتمندی آنها اثرات مطلوبی خواهد داشت .

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتهای دامپزشکی ، به ظرفیت و پتانسیل بالای صنعت دامپروری و پرورش طیور استان اشاره کرد و گفت : با توجه به این ظرفیت ها می توان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی در جهت معرفی و رفع موانع رشد در مسیر توسعه این صنعت بیشتر از گذشته حرکت کرد.

 «دکتر بهلول تکلوی» نقش صدا و سیما را به دلیل پرمخاطب بودن برنامه هایش در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق مهم ارزیابی و خواستار انعکاس بیشتر فعالیتها و اخبار دامپزشکی خصوصاً در حوزه مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام در رسانه ملی شد .

این مقام مسئول در دامپزشکی با تأکید بر افزایش باور عمومی جامعه به رسانه ملی افزود : صدا و سیما راهبر افکار عمومی جامعه بوده و نتایج بدست آمده از بازدیدهای میدانی نشان میدهد طرحهای مختلف دامپزشکی که با همکاری صدا و سیما و بدنبال اطلاع رسانی از رسانه ملی انجام شده است با همکاری گسترده در بین مردم همراه بوده و نتایج مؤثر و ملموس را شاهد بودیم .

دکتر تکلوی در پایان از همراهی و خدمات دلسوزانه مدیران و کارکنان صدا و سیما در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
ادامه