کد خبر: ۶۰۴۶۹
 

یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد لیزرهای پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و کشاورزی را طراحی و تولید نماید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، «محمد سروش اسلامی» مدیرعامل شرکت فناور و دانش بنیان لیزرآفرینان زیست آرمان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: این شرکت مجموعه از نخبگان در رشته های لیزر، الکترومغناتیس، الکترونیک، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی و... است که همه این ها آموزش های لازم در زمینه حفاظت از پرتوها را دریافت کرده اند و از همین رو آمادگی داریم این آموزش ها را به همه سازمان ها، مراکز و بخش های خصوصی که به نوعی با اشعه و لیزر سر و کار دارند ارائه نماییم .

مدیرعامل شرکت فناور و دانش بنیان لیزرآفرینان زیست آرمان با اشاره به همکاری این شرکت با سازمان انرژی اتمی در زمینه ارائه آموزش های کاربردی در حوزه لیزر و اشعه گفت: در زمینه اصول کلی تولید انواع لیزرها، انواع پرتوهای زیانبار و یونیزه کننده آماده ارائه آموزش های کاربردی به جامعه هدف و شرکت ها و بخش های مختلف خصوصی و دولتی هستیم .

محمد سروش اسلامی افزود: نحوه حافظت از تشعشعات و لیزرها چه به صورت شخصی و آنچه به حفاظت محیطی بر می گردد با همکاری سازمان انرژی اتمی در این شرکت آموزش داده می شود .

مدیرعامل این شرکت فناور تصریح کرد: شرکت فناور و دانش بنیان لیزرآفرینان زیست آرمان آمادگی دارد هم برای شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و هم خارج از این مراکز با همکاری سازمان انرژی اتمی برای کاربران در بخش های مختلف، دوره های آموزشی را حفاظت از اشعه لیزر و حفاظت از تشعشعات لیزری برگزار نماید .

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز بستر مناسبی برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور و مراکز تحقیق و توسعه واحدهای بزرگ صنعتی است.

 

نظر شما
ادامه