کد خبر: ۶۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شیراز کارخانه «آزمایش» که عمری را به تولید یخچال سپری کرد، امروز تعطیل شده و به طویله گوسفندان مبدل شده است!

به گزارش حکیم مهر به نقل از بازار، «علیرضا پاک فطرت» با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: در حال حاضر در حوزه انتخابی بنده کارخانه آزمایش که عمری را به تولید یخچال سپری کرد، امروز تعطیل شده و به طویله گوسفندان مبدل شده است.

 وی اظهار داشت: همچنین در حوزه انتخابیه بنده کارخانجات تولید تلفن و امور مخابراتی زیادی مشغول به فعالیت بودند که امروز تماما به تعطیلی کشیده شده‌اند.

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به چرایی تعطیلی کارخانه آزمایش و کارخانجات ساخت تلفن بیان داشت: یکی از دلایل عمده تعطیلی این کارخانجات مادر این است که دولتمردان اذعان داشتند که تولید داخل برایشان به صرفه نیست و باید از کشورهایی همچون چین واردات کنندکه نهایتاً جنس‌های چینی را وارد بازار کردند و عاقبت این کارخانجات هم به تعطیلی کشیده شدند.

 این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین کارخانجات مربوط به نساجی در حوزه انتخابیه بنده امروز تعطیل هستند و این مسئله هم به دلیل واردات پارچه از کشورهایی همچون ترکیه و چین رخ داده است با این حال امروز دیگر اسمی از شرکتهای نساجی  شیراز شنیده نمی شود.

وی تاکید کرد:  عمده دلایل این مشکلات این است که دولت از تولید حمایت نمی‌کند و بسیاری از سازمانها و ارگانها چوب لای چرخ تولید می گذارند.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
2
0
منجمله سازمان مستطاب دامپزشکی استاد معظم قرار دادن چوب لای چرخ تولید!!!
نظر شما
ادامه