کد خبر: ۶۰۴۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

انجمن جنگل سازان فسا با اختصاص کلینیک ویژه ای به منظور نگهداری، تیمار و رهاسازی حیات وحش آسیب دیده تا کنون تعداد زیادی از حیوانات وحشی را با همکاری بیمارستان دامپزشکی مهر درمان و به زیستگاه خود بازگردانده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پیام خبر، «امیر حسین آقاجانی» ضمن اشاره به سخنی از گاندی با این مضمون که «میزان مدنیت هر جامعه ای را از رفتار مردم آن جامعه با حیوانات می سنجند»، گفت: تنها در مهر ماه سال جاری این انجمن موفق به تیمار یک سر جوجه تیغی، یک بهله جغد انبار، یک بال حواصیل خاکستری، یک بهله سارگپه یک بهله دلیجه و چند حلقه مار و دو بهله دلیجه رهاسازی در طبیعت شده است .

دبیر انجمن جنگل سازان فسا ادامه داد: با اطلاع رسانی های انجام شده دوستداران محیط زیست در شهرستان فسا حیوانات آسیب دیده را به این انجمن تحویل می دهند و اعضای انجمن پس از رسیدگی و تیمار حیوانات آسیب دیده و با اطمینان از بهبود کامل آن ها حیوانات را در محل مناسب زندگی آن ها رهاسازی می‌کند .
وی اضافه کرد: همه افراد می بایست با حساسیت خود در حفظ تنوع زیستی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم محیط زیست را در تعادل حفظ کنیم .

آقاجانی تاکید کرد: احساس مسئولیت شهروندان در قبال پرندگان و سایر جانوران سرمایه بسیار مهم در حفظ محیط زیست و حفاظت از جانواران است و با چنین سرمایه ای است که همه موجودات  و محیط زیست حفظ خواهند شد .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
1
فسا کجاست؟
پاسخ ها
ارمغان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
استان فارس
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
1
دمشون گرم
درود بر بيمارستان دامپزشكي
نظر شما
ادامه