کد خبر: ۶۰۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با اعطای لوحی از «دکتر سید رضا زکی دیباور» کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان، به‌سبب تالیف و انتشار کتاب تقدیر به‌عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن تاکید بر اهمیت رفاه حیوانات از منظر اخلاقی و دینی، آن‌را موضوعی روزآمد برشمرد و آگاهی دامپزشکان و کارشناسان مرتبط با حیوانات از مباحث مربوط به آسایش جانوران را امری ضروری عنوان نمود و اظهار داشت با ارتقاء آگاهی مردم و کارشناسان درباره جایگاه حیوانات در تامین فراورده‌های مورد نیاز انسان و نیز نقش بی‌بدیل گونه‌های جانوری در حفظ تعادل زیست‌بومی و اکوسیستم کره زمین، اهمیت رفاه حیوانات (animal welfare) نیز روز به روز بیشتر و فراگیرتر خواهد شد.

شایان ذکر است این کتاب که در هشت گفتار و مجموعاً بیش از ۳۶۰ صفحه به چالش‌های رفاهی گونه‌های متعدد جانوری، اعم از اهلی و حیات وحش، پرداخته، پنجمین تالیف نگارنده در زمینهء دامپزشکی می‌باشد. از دکتر سید رضا دیباور، بیش از سی مقاله تحلیلی در موضوعات مختلف دامپزشکی، در نشریات تخصصی داخلی نیز به‌چاپ رسیده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
درود بر شما جناب دکتر و درود صمیمانه بر پیشرو عرصه سلامت آذربایجان جناب آقای دکتر محمدرضا نجارزادگان عزیز بزرگوار
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
1
1
آقای دکتر دیباور جزو فرهیختگان دامپزشکی هستند و همانطوریکه اشاره شده گردآوریهای متعددی با همکاری جناب آقای دکتر بهراد زندیه- مدیرکل اسبق دامپزشکی استان داشته اند. برای ایشان آرزوی توفیق و بهترینها را در امور اداری دارم.
نظر شما
ادامه