کد خبر: ۶۰۵۷

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد، فریمان و چهارمحال و بختیاری

 

تشدید بازدیدهای نظارتی بر مراکز و فروشگاههای عرضه مواد خام دامی در فصل گرما در کهگیلویه و بویراحمد
 
بازدیدهای نظارتی بر مراکز و فروشگاههای عرضه مواد خام دامی در فصل گرما در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود.
مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظر به اهمیت غذای پاک و حلال و بهداشتی، روحانیون ثابت تعیین شده از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارشناسان بازرسی بهداشتی دامپزشکی در 9 کشتارگاه دام و طیور استان که دارای ذابحین آموزش دیده می‌باشند، بر ذبح بیش از12 هزار راس دام و 227 هزار قطعه طیور در دو ماهه اول سالجاری نظارت شرعی و بهداشتی  کردند.

دکتر محسن صادقی گفت: نتایج حاصله از این نظارتها حذف و معدوم سازی 1950 کیلوگرم گوشت قرمز و 4268 قطعه لاشه طیور بدلیل وجود مشکلات بهداشتی و عدم رعایت مسائل ذبح شرعی بوده است.

وی از تشدید بازدیدهای نظارتی بر مراکز و فروشگاههای عرضه مواد خام دامی در فصل گرما خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و به منظور رفاه حال همشهریان و مسافرین تابستانی، اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاههای همکار (بازرگانی، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت) با راه اندازی اکیپ های سیار بازرسی بهداشتی، وظایف نظارتی خود را تشدید خواهد نمود.


--------------------------

 

موفقیت تیم دامپزشکی فریمان در مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی


به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان فریمان یک دوره مسابقات فوتسال بین ادارات مجموعه جهاد کشاورزی فریمان برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات که با حضور تیم های شرکت کننده از ادارات دامپزشکی- منابع طبیعی – امور اراضی و سایر ادارات زیر مجموعه جهاد فریمان برگزار گردید در روز بیست و دوم خرداد ماه با پیروزی تیم فوتسال شبکه دامپزشکی فریمان در بازی نهایی به اتمام رسید.
مسابقه نهایی در حضور فرماندار-مدیریت جهاد و تعدادی از مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان فریمان برگزار و در پایان مسابقه هدایای مقام های اول تا سوم به تیم ها اهدا گردید .

 

---------------------------

 

انتصاب در چهار محال و بختیاری
 
پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی اعلام کرد : دکتر "حمید مهری"  مدیرکل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری با صدور حکمی "خسرو خسروی" را به عنوان مسئول روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی این استان منصوب کرد.

 

 

نظر شما
ادامه