کد خبر: ۶۰۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، افزایش سطح امنیت غذایی از مزرعه تا سفره در فرآورده های خام دامی، افزایش بهره وری در تولید، کاهش بروز بیماری ها و... را از اهداف طرح واگذاری وظایف مرغداری های گوشتی به دامپزشکان بخش خصوصی عنوان نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، در راستای تحقق سیاست های دولت و سازمان دامپزشکی کشور با هدف واگذاری امور به بخش های خصوصی و نظارت هر چه بیشتر بهداشتی بر واحدهای پرورشی، این شبکه با تشکیل جلسات متعدد، طرح واگذاری وظایف مرغداری های گوشتی به دامپزشکان بخش خصوصی را تسریع و تسهیل بخشید.

«دکتر عباس شاه میرزایی» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در این خصوص گفت: در سالی که مزین به کلام رهبری با نام جهش تولید است و در حمایت از سیاست های اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در جهت واگذاری اقدامات بهداشتی در زمان صدور مجوز جوجه ریزی به دامپزشکان بخش خصوصی با تشکیل جلسات هم اندیشی با آنان و همچنین اعضای شرکت تعاونی های مرغ گوشتی و تعامل و همکاری با مرغداران محترم، این طرح از هفته گذشته در شهرستان کاشان آغاز و تا الان نسبت به صدور مجوز جوجه ریزی 24 واحد پرورش مرغ گوشتی اقدام شده است.  

وی در پایان به اهداف این طرح نظیر افزایش سطح امنیت غذایی از مزرعه تا سفره در فرآورده های خام دامی، افزایش بهره وری در تولید و کاهش بروز بیماری ها،کاهش مصرف واکسن وآنتی بیوتیک ها در طیور پرورشی اشاره و خاطر نشان کرد: تسهیل در ارائه خدمات آسانتر و در دسترس برای تولیدکنندگان از مهم ترین دستاوردهای این طرح است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
کجا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
وظایف مرغداری ها ؟؟؟
نظر شما
ادامه