کد خبر: ۶۰۶۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال۹۹ یارانه واکسن های دام سنگین و سبک کرمانشاه حذف شده و با ارز آزاد تامین می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر امید حاج محمدی» صبح امروز اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در مورد شیوع آنفلوانزای پرندگان در استان کرمانشاه گزارش نشده است اما در برخی استان‌های شمالی مواردی مشاهده شده است.

وی در مورد برنامه‌های انجام شده جهت جلوگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان و کرونا افزود: از زمان شیوع کرونا تمام پرسنل کشتارگاه ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و ضد عفونی سالن کشتار روزانه در ۲ مرحله انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین از ورود افراد با علائم بیماری و دارای تب به سالن جلوگیری می‌شود و ماشین‌های حمل گوشت قبل و بعد از پخش گوشت ضد عفونی می‌شوند.

حاج محمدی با اشاره به گشت‌های نظارتی، تصریح کرد: تا امروز بیش از ۶ هزار بازرسی صورت گرفته است که ۷۱ مورد به دستگاه قضائی ارجاع شده و بیش از ۳۰۰ مورد پلمب عرضه غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام گرفته است.

وی با اشاره به واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، گفت: از ابتدای سال ۹۹ یارانه واکسن دام‌های سبک و سنگین حذف شده است و قیمت این واکسن‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون هشت میلیون و ۷۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون انجام شده و تا ۱۹ آذر برای تب برفکی گوساله دامداران می‌توانند برای مایه کوبی اقدام کنند که البته این واکسن‌ها شامل هزینه است و دام‌های سبک نیز تا پایان سال به چند نوبت واکسن نیاز دارند.

حاج محمدی بیان کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ارتباط باشند و در صورت مشاهده تخلف آن را گزارش کنند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جماعت ناراضی!
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
23
در اداره کل دامپزشکی کرمانشاه عزیزانی هستند همیشه دلواپس و همیشه ناراضی، مسائل و مشکلات گوناگون از شیرمرغ تا جان آدمیزاد توسط ایشان قابل حل است، عقلانیت عقل ایشان، مشروعیت شرع ایشان و تشخیص و روش ایشان تنها راه و روش حل مسئله است و لاغیر؛ با گذشت سالیان مدیریت های متفاوت موفق به کسب نمره قبولی از جانب جانبان نشده و مدیریت جدید هم البته از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به اینکه سخن با جنابان و عالی جنابان زیره به کرمان بردن است طرف صحبت بنده دکترین دامپزشک عزیز در این اداره کل است...:
دامپزشکان عزیز، قشر تحصیل کرده، صاحبان تفکر آیا ره پیمودن در پس یک کاردان و یا کارشناس غیر فنی بسی عیب نیست؟
آیا تنها تغییر مدیریت بهبود حال همکار و بهره بردار را رقم خواهد زد؟
آیا سرک کشیدن، دخالت و قضاوت در امور و لایه های اداری را پایانی خواهد بود؟
آیا از دلواپسی دواپسان کاسته خواهد شد؟ آری؟ جدا آری؟
دلواپسان، به حق نگران معیشت همکارند یا رضایت بهره بدار؟ یا دلواپس پست و مقامند و دریافتی و دخالت بیشتر؟

با آرزوی تفکر
پاسخ ها
احمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
البته که سخن شما همکار گرامی در خصوص عده ای همیشه ناراضی کاملا درست و غیرقابل انکار است اما این دلیلی بر سرپوش گذاشتن بر ......... عملکرد ضعیف ........... اداره کل دامپزشکی کرمانشاه نمیتواند باشد ..........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
همکار گرامی چه به حق مسائل به ظاهر دلواپسان رو بیان فرمودید.
از زمان تغییر در نمایندگان استان عده ای بسیار محدود به امید رسیدن به پست و جایگاهی که سالهاست و در ورای مدیران مختلف به دلیل عدم توانایی خود از آن محروم مانده اند ، آرامش را از این اداره و مجموعه همکاران سلب کرده و به امید رسیدن به آرزو های دیرینه خود از انجام هر کار و هر تهمت و دروغی کوتاهی نکرده اند.
ریاست محترم سازمان باید در جریان این موضوع باشند که تغییر مدیریت مشکلات این افراد را حل نخواهد کرد.
مشکل خود این افراد هستند و بس و تنها راه حل مشکلات کرمانشاه منزوی کردن این افراد می باشد.
به امید تفکر
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
باید یارانه تزریقات واکسن هم برداشته بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
متاسفانه تمام مشکلاتی که برای مدیریت دامپزشکی استان کرمانشاه بوجود آمده از بدلیل سوءمدیریت سازمان دامپزشکی کشور بوده واگر این نحوه برخورد در سازمان دامپزشکی حل نشود بتدریج مشکلات بیشتر شده و واقعا نمیتوان این استان را مدیریت کرد
...............................
نظر شما
ادامه