کد خبر: ۶۰۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
با حکم رئیس دانشگاه تبریز:
دکتر موسوی دانش‌آموخته دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و دکترای تخصصی بهداشت و کنترل مواد غذایی از همین دانشگاه در سال ۱۳۸۶ می‌باشد ...

حکیم مهر: با حکم دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز، رئیس جدید دانشکده دامپزشکی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، مجیدی طی حکمی «دکتر میرحسن موسوی» را به مدت دو سال به سمت رئیس جدید دانشکده دامپزشکی این دانشگاه منصوب کرد.

در حکم  موسوی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی ، برای مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی تعیین می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

خاطرنشان میگردد، میر حسن موسوی، عضو هیأت علمی گروه بهداشت مواد غذایی و آبزیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز بوده و چاپ و ارایه بیش از 100 مقاله در مجلات علمی – پژوهشی و کنفرانس های داخلی و خارجی و نیز ترجمه و تألیف دو جلد کتاب از جمله سوابق علمی و آموزشی وی به شمار می رود.

 موسوی همچنین پیش از این سمت های اجرایی مختلفی از جمله مدیر گروه پاتوبیولوژی، رئیس آموزشکده ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دامپزشکی، دبیر کمیته HSE دانشگاه تبریز را داشته است.

یادآور می شود رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه جداگانه ای از خدمات «دکتر امیرعلی شهبازفر» که پیش از این ریاست دانشکده دامپزشکی را بر عهده داشت، قدردانی کرد.

به گزارش حکیم مهر، دکتر موسوی دانش‌آموخته دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و دکترای تخصصی بهداشت و کنترل مواد غذایی از همین دانشگاه در سال ۱۳۸۶ می‌باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مجید
|
Germany
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
12
استان آزربایجان شرقی دارای سه تا دانشکده است که با حجم بالای پذیرش باعث ایجاد سونامی بیکاری در این استان و استان های مجاور شده اند یکی از این سه تا دانشکده با ظرفیت کنترل شده برای نیاز استان کفایت میکند باید با هماهنگی وزارت علوم فکری به حال این معضل پذیرش اضافی کرد .
نظر شما
ادامه