کد خبر: ۶۰۷۹۴
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«عبدالله ایزدپناه» افزود: سازمان دامپزشکی می‌بایست این درخواست را به شکل مکاتبه به کمیسیون کشاورزی ارسال کند تا اعضا بتوانند ضمن مطالعه دقیق، از آن حمایت کنند ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، ضمن اشاره به مشکلات پرداخت کامل تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، گفت: «بنده تا امروز مشاهده نکردم که این موضوع در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شود؛ در واقع تا این لحظه کسی چنین درخواستی به‌عنوان یک مطالبه عمومی از ما نکرده است. اگر دوستان ما در سازمان دامپزشکی مشکلی در این زمینه دارند که قابلیت پیگیری در مجلس داشته باشد، باید آن را دنبال کنند و ما در خدمت آنها هستیم.»

 «عبدالله ایزدپناه» با تاکید بر اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس به شکل صددرصد از دامپزشکان حمایت می‌کند، تصریح کرد: «اگر سازمان‌هایی مثل سازمان زندان‌ها یا سازمان انتقال خون این فوق‌العاده را دریافت کردند، چرا سازمان دامپزشکی نباید بگیرد؟ کمااینکه دامپزشکان یک جمعیت کوچک از جامعه بوده و تعداد آنها کلان نیست که نتوان همه آنها را مورد حمایت قرار داد. دامپزشکی یکی از کمترین جمعیت‌ها را در کشور دارد و ما حتما به آنها کمک می‌کنیم.»

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «سازمان دامپزشکی برای رسیدن به طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان خود، می‌بایست این درخواست را به شکل مکاتبه به کمیسیون کشاورزی ارسال کند تا اعضا بتوانند ضمن مطالعه دقیق، از آن حمایت کنند.»

ایزدپناه با یادآوری اینکه واریز صددرصدی درآمدهای ماده ۱۴ به حساب خزانه کل کشور، صرفا مختص سازمان دامپزشکی نیست، توضیح داد: «در بحث شرکت توزیع برق و حوزه وزارت نیرو نیز این اتفاق رخ می‌داد و تمام درآمدهایی که شرکت برق از بابت هزینه مصرفی مردم دریافت می‌کرد، به شکل مستقیم به حساب خزانه می‌رفت. خزانه هم به تعبیر خودشان که این اعتبارات را توزیع می‌کنند، در فرایند تقسیم آن، سلیقه را نیز اعمال می‌کرد. اما در حال حاضر طرحی در مجلس مطرح شده و ما هم قول حمایت از آن را دادیم که حداقل در استان خوزستان، درآمدی که از این بابت نصیب وزارت نیرو می‌شود به حساب خود استان واریز شود و تا بتوانند آن را در مناطق محروم توزیع کنند.»

وی با بیان اینکه این طرح نیز کاملاً شبیه درآمدهای ماده ۱۴ سازمان دامپزشکی است، توضیح داد: «در حال حاضر اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با مشکلات زیادی رو به‌رو است. واکسن‌هایی را که قبلا مجانی در اختیار دامداران قرار می‌دادند، حالا با دریافت هزینه توزیع می‌کنند یا می‌گویند که اصلا نداریم. در صورتی که اگر درآمدهای ماده ۱۴ سازمان دامپزشکی، به حساب اداره کل دامپزشکی استان بیاید، مشکل دامداران و مشکلات مالی کارکنان دامپزشکی هم خود به خود حل می‌شود.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به راهکارهای حل پرداخت کامل تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، با تاکید بر اینکه اگر این مساله به شکل طرح در مجلس بیاید، حتما نمایندگان از آن حمایت می‌کنند، تصریح کرد: «سازمان دامپزشکی می‌تواند مانند قضیه شرکت توزیع برق که خودشان اقدام و این مطالبه را به شکل طرح، تبصره و ماده درآوردند و به جمعی از نمایندگان دادند، اقدام کنند. اگر دامپزشکان این موضوع را به شکل یک پکیج خیلی محکم و مستدل و نه به شکل یک نامه صاف و ساده، تنظیم کرده و محاسن و معایب و وضعیت کنونی آن را ذکر کنند و به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس بدهند، این مساله در حوزه کشاورزی جمع‌بندی می‌شود و می‌تواند در صحن علنی مجلس مطرح شده و رأی بیاورد.»

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
12
مسئولین محترم سازمان بسم الله ...الان گوی و میدان آماده س و بزرگواران کمیسیون کشاورزی مجلس هم پذیرای درخواست شما...لطفا مکاتبه فرمایید و باقیات الصالحاتی از خود بر جای بگذارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
10
مسئولان محترم دامپزشکی کشور مگر کاری غیر از پیگیری اعتبارات و.. باید داشته باشند
کار تخصصی در معاونت تخصصی انجام می شود
پس تا به امروز متاسفانه پیگیر امورات کارمندان و اعتبارات ان نبوده اند
اینده درباره اینها چه قضاوت خواهد کرد
اه دل کارمندان دامن چه کسانی را خواهد گرفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
.................. وقت دارن براخودشون بگیرن ولی برای ما نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
5
سوال ما هم دقیقا همین هست چرا؟ به نظر بنده مهمترین دلیل آن عدم اهمیت دادن مسئولان سازمان دامپزشکی به وضعیت معیشتی پرسنل خود و بخش خصوصی هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
5
متاسفانه سازمان دامپزشکی تیشه رو به خود است پیگیری که توسط همکاران برای احقاق حق خود هم انجام میشود توسط مسئولان سازمان با آن برخورد و از پیشبرد کار جلوگیری میشود همه هم بخاطر اینه که اعتبار دست خودشون باشه و عده خاصی از اون بهره مند بشن
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
2
نمیشه منتظر مسئولین دامپزشکی نباشین...اگه به امید این ..... بشینیم که نشستیم فقط در حد حرف گوشمون و پر میکنند اما هر روز در اثر گرانی و عدم پاسخگویی پرداختی این سازمان جیب کارمند جماعت خالی تر میشه...خودتون یا علی بگین شاید اتفاقی بیوفته...بخدا دعای خیر پشت سرتونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
2
سازمان دامپزشکی عزیز تو خود حجاب خودی از میان برخیز
شایسته است دفتر طرح و برنامه سازمان یه گزارشی بده ببینیم کارش چیه
پاسخ ها
دکتر تا امید بی تدبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
شما از کی چی میخوای ؟ این دوستان تکلیف خودشون رو نمیدونن در عین موافقت ، مخالفند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
2
تاسف و تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
4
حکیم جان مگه اینکه خودت دنبال این تسری کارکنان بدبخت دامپزشکی باشی و گرنه متاسفانه امیدی به روسای سازمان نیست و با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه . به عمل کاربراید به سخنرانی نیست. یعنی باور کن کارمندان دامپزشکی چند پله که چه عرض کنم صدها پله از ازخط فقر پایینترند.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
2
با سلام خدمت مدیدریت محترم حکیم مهر لطفا خودتون پیگیر تسری باشید از شما عاجزانه میخوام قبل تحویل و بستن بودجه سال بعد ی کار ی کنید و... توروخدااااااااا
دکتر ناامید بی تدبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
5
روسای سازمان دلشون میخواد اما چون مدیران وزارت جهاد دلشون نمیخواد، این دوستان هم وقتی به مرحله عمل می رسیم دلشون نمیخواد . چون تسری کجا ، صندلی مدیریت کجا؟ اگر سازمان انتقال خون و سازمان زندان ها توانستند حق کارکنانشان رو بگیرند بین دوگانه صندلی ریاست و حق خودشون و همکاران حیرون نبودند .
پیگری تسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
3
سلام و وقت بخیر
چند روز پیش در اخبار 2030 شبکه دو کارمند زندان از رئیس سازمان خودشان که بازدید سرزده ساعت دو صبح از یکی از زندان ها داشتند بایت پیگیری و احیای تسری تشکر کردند
ان شاا... با پیگیری رئیس سازمان دامپزشکی دکتر ماکنعلی عزیز ، مهندس مومنی بزرگوار با دعوت و کمک از دکتر صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور ( ایشان با توجه به اینکه رئیس نظام دامپزشکی کشور هستند اما ارادت خاصی به سازمان دامپزشکی دارند و آشنایی و صمیمیت زیادی با آقای نوبخت دارند و می توانند کمک خیلی موثری به ما بکنند ) ، مهندس نوری ( با توجه به خبر ۶۰۷۲۹ این سایت و ملاقات دکتر نوبخت با رئیس سازمان ، آقای نوری که از دوستای خیلی نزدیک و صمیمی ایشان هستند و مدیر دهکده حیوانات قزوین می باشند می توانند کمک خوبی به سازمان دامپزشکی کشور بکنند ، دکتر کشاورز ، مدیر کل دامپزشکی استان گیلان دکتر عاقبتی با توجه به همشهری با جناب نوبخت و .... همگی می توانند موضوع تسری را پیگیری و حل و فصل نمایند . اگر اسم دوستان و مدیران را من فراموش کردم و نبردم و می توانند کمکی به این قضیه نمایند کمک کنند و مسئولین و رئیس سازمان را همراهی کنند و ان شا... با کمک حق تعالی مشکل تسری را حل کنند .
یک توصیه به مسئولین وقت سازمان دارم . چند سال پیش که آقای دکتر خلج اگر اشتباه نکرده باشم موضوع 35 درصد پرسنل سازمان را پیگیری کرد و با رایزی با نمایندگان شورای اسلامی استان ها توسط ادارات کل دامپزشکی استان و با کمک سایر دوستان تونستند موضوع 35 درصد را حل کنند و توی حکم کارگزینی بیاورن که در زمان خود کار خیلی بزرگ و بی نظیر بود و تونستند کار خوب و نیکی از خود بر جای بگزارند..... در سال جدید انتخابات ریاست جمهوری داریم و طبیعتاً یکسری تغییر و تحول در کشور ، احتمال اینکه دکتر نوبخت و سایر دوستان سازمانی در این پست نباشند و شاید هم پست های بالاتر بگیرن ، از این فرصت طلایی استفاده کنند
موضوع دوم ، مسولین محترم کاش در کنار بازدید هایی که از آزمایشگاه ها انجام می دهند و تصاویر متنوعی میگیرن کاش پیگیری سختی شرایط کار پرسنل آزمایشگاه باشن
در آخر سلامتی همه دوستان ، همکاران را خواستارم . تن تون سالم و لبتون خندان و تسری تون در احکام کارگزینی جاری
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
1
2
ما کارمندان فنی زیر چرخ‌های اقتصاد معیوب و کار سخت دامپزشکی له شدیم نمایندگان محترم کاری بکنید خدا عمر با عزت به شما بدهد .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
1
حکیم جان رکورد زدی ۱۱۶ غیر قابل انتشار (سانسور ) درمقابل ۱۴ منتشر شده ! البته تقصیر شما هم نیست شما تحت فشاری. عمق نارضایتی همکاران از عملکرد رئیسان دامپزشکی در این کامنت های حذف شده دیده میشود .
نظر شما
ادامه