کد خبر: ۶۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:
«هاجر چنارانی» افزود: ما همچنان به‌دنبال پیگیری گروه‌های بازمانده از تسری هستیم تا این سازمان‌ها نیز مثل سازمان زندان‌ها از این حق برخوردار شوند ...

حکیم مهر: نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: پیگیر برقراری تسری فوق العاده خاص برای کارکنان سازمان دامپزشکی هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «هاجر چنارانی» اظهار کرد: لازم است در اسرع وقت جلسه ای با رییس سازمان دامپزشکی کشور داشته باشیم و پی گیر نتایج جلسه ایشان با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص برقراری حق تسری فوق العاده خاص و سایر مشکلات مالی سازمان باشیم.

وی افزود: ما همچنان به دنبال پی گیری گروه های بازمانده از تسری هستیم تا این سازمان ها نیز مثل سازمان زندان ها از این حق برخوردار شود.

چنارانی گفت: می دانم حجم زیاد فعالیت های شما همکاران را خسته می کند و در بازدیدهای میدانی که از فعالیت های شما داشته ام دیده ام یک گله بزرگ را دو نفر واکسن می زنند و این موضوع به خاطر کمبود نیروی انسانی هست و پی گیر مسائل شما هستیم.

دامپزشکی آنگونه که باید از لحاظ ساختار، نیروی انسانی. قانون، تجهیزات و ... به خوبی دیده نشده

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: خانم چنارانی اشراف کافی به حوزه دامپزشکی دارند و نیازی به معرفی این حرفه برای ایشان نداریم چرا که از نزدیک بارها کار میدانی و عملیاتی دامپزشکی را دیده و بازدید داشته اند.

«دکتر احمد شریعتی» افزود: دامپزشکی آنگونه که باید از لحاظ ساختار، نیروی انسانی. قانون، تجهیزات و ... به خوبی دیده نشده و یکی از علل این موضوع این بوده که همکاران ما در سراسر کشور عمدتا به فکر کار و خدمت رسانی بوده اند تا معرفی خودشان.

وی اعلام داشت: علیرغم تمام کمبودها و فشارهای اقتصادی، هیچ خللی در کار و خدمت رسانی دیده نشده و حتی برخی از همکاران ما از فرصت دورکاری هم استفاده نکرده و خدمات حضوری دامپزشکی را در سخت شرایط کاری در فارم های پرورش و نزد تولیدکنندگان ارائه کرده اند.

وی با اظهار گلایه از برخی مسئولین در ادوار مختلف گفت: علیرغم تمام قول هایی که داده شده جایگاه ما به خوبی دیده نشده و این جای پیگیری دارد.

او یادآور شد: صیانت از سرمایه دامی، پیشگیری از بیماری های دام و طیور و بیماری های مشترک و نظارت بر ذبح شرعی از جمله اقدامات و فعالیت های این مجموعه است.

شریعتی افزود: پی گیری تسری فوق العاده خاص از جمله درخواست های همکاران است و می تواند مشوقی مناسب در جهت خدمت رسانی بیشتر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: دامپزشکی با توجه به ماهیت میدانی انجام وظایف خود همواره در حالت آماده باش است به ویژه در وضعیت کنونی بیماری کرونا

لزوم پیگیری حقوق ناظران شرعی و نیز نوع قرارداد این عده با کشتارگاه ها

«حجت الاسلام محمد حسن شورورزی» افزود: قطعا فعالیت دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت جامعه سبب کاهش مراجعات مردم به مراکز درمانی می شود و لذا لازم است از اقدامات این بخش، حمایت شود.

وی بر لزوم پیگیری حقوق ناظران شرعی و نیز نوع قرارداد این عده با کشتارگاه ها با توجه به نقش آنها در حلیت فرآورده های خام دامی  تاکید کرد و خواستاربررسی مجلس و حل مشکلات این گروه شد.

لزوم بهره مندی دامپزشکی از اعتبارات سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان نیز در این دیدارضمن گلایه از کمبود اعتبارات و منابع مالی موجود گفت: علیرغم تعدد وظایف دامپزشکی در محیط های مختلف و ابتلای همکاران به انواع بیماری های مشترک و صعوبت محیط های کاری هنوز دامپزشکی جزو مشاغل سخت و زیان آور لحاظ نشده و لازم است در این جهت پی گیری لازم صورت پذیرد.

«دکتر علیرضا هنری» افزود: تقریبا ۱۰۰ درصد همکاران مایه کوب ما در استان، به تب مالت مبتلا شده اند و غرامت پرداختی تکافوی هزینه های ایشان را ندارد.

وی اعلام داشت: در زمینه محرومیت از مطب، پرداختی فعلی به هیچ وجه، با هزینه ها و تورم همخوانی ندارد و ترمیم آن از سوی مجلس جای پیگیری دارد.

هنری یادآور شد: ناهمخوانی اعتبارات با حجم فعالیت ها و نیز حذف برخی پست های اداری از جمله دیگر مشکلات موجود در دامپزشکی است.

وی گفت: لزوم بهره مندی دامپزشکی از اعتبارات سلامت که تا کنون محقق نشده بیش از پیش ضروری است.

یادآور می شود در حاشیه این دیدار، خانم چنارانی و هیات همراه از آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان دیدار داشته و با توانمندی های این آزمایشگاه نیز آشنا شدند.














انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
1
17
احسنت به مدیرکل دامپزشکی استان خراسان و معاون ایشان.
مدیران کل وظیفه ای غیر از پیگیری اعتبارات و رفاه همکاران ندارند
مدیرکل یعنی کلی بین و نه جزئی بین
متاسفانه بیشتر مدیران کل به جای پیگیری اعتبارات و... گاها اصل موضوع را فراموش کرده اند و به فرعیات چسبیده اند و به علت همین عدم اگاهی و فن مدیریت به جای واگذاری امور به معاونت ها وقت خود را صرف جزئیات می کنند و به نوعی سرگرمی برای خودشان درست کرده اند
و دنبال نخودسیاه هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
18
ای بزرگان دامپزشکی و ای نمایندگان به داد مردم برسید گرانی در حال بی دین و بی وجدان کردن مردم است
کارمندان دامپزشکی زیر خط فقر و حتی زیر خط فقر مطلق حقوق می گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
8
4
نه فاصله فیزیکی را رعایت کردند، نه ماسک درستی زدند! خانم نماینده حالا کرونا نگیری تسری که بعیده بدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
2
2
احسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
12
دکتر ماکنعلی عزیز
..................... لااقل موضوع تسری را پیگیری و به سرانجام برسانید تا نام نیک از شما در دل ما کارکنان سازمان دامپزشکی بماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
1
دکترجان از همه چی گفتی بجز ابلاغ تعرفه های جدید سال 99و افزایش دستمزد واکسیناتورها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
خیالت راحت برو ببین چی ابلاغ کردند.
مسی بیطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
2
دکتر ماکنانی عزیز،خوبه شما خودتون از همین اداره فلان شهر خوزستان رسیدید به اینجا و شدید رییس سازمان،خودتون دیدید که شهری که توش بزرگ شدید و رییس دامپزشکی اون شهر بود یه زمانی ۲۵نیرو به بالا داشت،ولی الان اکیپ صحرایی اون شهر سه نفره،کی باید بداد دامپزشکی برسه،بقران ما چهار نفر اکیپ صحرایی با ۵۰۰هزار راس دام سبک کار میکنیم خدارو خوش میاد،ما ادم نیستیم نه ماسکی نه امکاناتی در معرض انواع و اقسام بیماری از جمله کرونا و بیماری های مشترک،....
پیگری تسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
5
سلام و وقت بخیر
چند روز پیش در اخبار 2030 شبکه دو کارمند زندان از رئیس سازمان خودشان که بازدید سرزده ساعت دو صبح از یکی از زندان ها داشتند بایت پیگیری و احیای تسری تشکر کردند
ان شاا... با پیگیری رئیس سازمان دامپزشکی دکتر ماکنعلی عزیز ، مهندس مومنی بزرگوار با دعوت و کمک از دکتر صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور ( ایشان با توجه به اینکه رئیس نظام دامپزشکی کشور هستند اما ارادت خاصی به سازمان دامپزشکی دارند و آشنایی و صمیمیت زیادی با آقای نوبخت دارند و می توانند کمک خیلی موثری به ما بکنند ) ، مهندس نوری ( با توجه به خبر ۶۰۷۲۹ این سایت و ملاقات دکتر نوبخت با رئیس سازمان ، آقای نوری که از دوستای خیلی نزدیک و صمیمی ایشان هستند و مدیر دهکده حیوانات قزوین می باشند می توانند کمک خوبی به سازمان دامپزشکی کشور بکنند ، دکتر کشاورز ، مدیر کل دامپزشکی استان گیلان دکتر عاقبتی با توجه به همشهری با جناب نوبخت و .... همگی می توانند موضوع تسری را پیگیری و حل و فصل نمایند . اگر اسم دوستان و مدیران را من فراموش کردم و نبردم و می توانند کمکی به این قضیه نمایند کمک کنند و مسئولین و رئیس سازمان را همراهی کنند و ان شا... با کمک حق تعالی مشکل تسری را حل کنند .
یک توصیه به مسئولین وقت سازمان دارم . چند سال پیش که آقای دکتر خلج اگر اشتباه نکرده باشم موضوع 35 درصد پرسنل سازمان را پیگیری کرد و با رایزی با نمایندگان شورای اسلامی استان ها توسط ادارات کل دامپزشکی استان و با کمک سایر دوستان تونستند موضوع 35 درصد را حل کنند و توی حکم کارگزینی بیاورن که در زمان خود کار خیلی بزرگ و بی نظیر بود و تونستند کار خوب و نیکی از خود بر جای بگزارند..... در سال جدید انتخابات ریاست جمهوری داریم و طبیعتاً یکسری تغییر و تحول در کشور ، احتمال اینکه دکتر نوبخت و سایر دوستان سازمانی در این پست نباشند و شاید هم پست های بالاتر بگیرن ، از این فرصت طلایی استفاده کنند
موضوع دوم ، مسولین محترم کاش در کنار بازدید هایی که از آزمایشگاه ها انجام می دهند و تصاویر متنوعی میگیرن کاش پیگیری سختی شرایط کار پرسنل آزمایشگاه باشن
در آخر سلامتی همه دوستان ، همکاران را خواستارم . تن تون سالم و لبتون خندان و تسری تون در احکام کارگزینی جاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
2
0
دکتر شریعتی عزیز و دکتر رشتیباف گرانقدر امیدوارم همیشه در سایه عنایات خدامند سالم و موفق و پیروز باشید. دانشجوی شما در مرکز هاشمی نژاد مشهد سال 88
۸
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
سلام اقای دکتر ماکنعلی عزیز در استان ................ تمام مزایا ی اداره کل فقط به معاونین و چند نفر ستادی دیگر پرداخت میشودوبقیه کارکنان زحمتکش رایگان خدمت میکنن ایا مگر این تورم و گرانی شامل دیگر کارکنان نمیشود پس چرا چند نفر خاص مزایا را چند برابر میگیرند بدون اینکه مثل بقیه در معرض خطر بیماری و فشار کاری باشند لطفا با بررسی اسناد واقعی ذیحسابی صحت موضوع مشخص گردد لطفا پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دقیفا عین استان ما .‌.در حال حاضر چیزی نگرفتیم ..اما سال گذشته دقیقا چند نفر اضافه کار و ماموریت خیلی عالی و چند برابر ما می گرفتند ...بعنوان مثال خانمی مجرد در امور اداری که کار زیادی رنداشت چند برابر ما میگرفت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
لطفا اگر کسی در ورد سختی شرایط کار پرسنل ازمایشگاه مبارزه ، سل و بروسلوز چیزی میدونه بگه ؟
چرا سازمان در این خصوص چرا کاری نمی کنه ؟
چرا شبکه بهداشت و درمان براحتی پرسنل قسمت های آزمایشگاه و ... سختی شرایط کار میگیرن ولی همکاران آزمایشگاه ما که در خطر بیماریهای مشترک مانند بروسلوز ، شاربن و ... می گیرن ، نمی توانند باشه
چگونه میشه پیگیری کرد
همکاران محترم آزمایشگاه لطفا کامنت بزارید تا مشکل این قشر مظلوم و آسیب دیده را سازمان ببینه و یه فکری بکنه ......
نظر شما
ادامه