کد خبر: ۶۰۸۴۰

«دکتر مهدی رفیعی محمدی» در بازدید از مجتمع دامپروری گاو شیری لبن قم و در جلسه مشترک با معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار کاهش تخلفات بهداشتی و تقویت انتظامات این مجتمع شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر مهدی رفیعی محمدی»، مدیرکل دامپزشکی استان قم در حاشیه بازدید از مجتمع دامپروری گاو شیری لبن در جلسه ای با حضور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرعامل شرکت بهپرور دامشهر و مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران لبن عنوان کرد: متاسفانه برخی از تخلفات بهداشتی در این مجتمع وجود دارد که می بایست در این خصوص اقدامات شایسته ای توسط مدیریت مجتمع صورت پذیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد: انتظامات این مجتمع باید تقویت و هر گونه تردد بخوبی کنترل شود. وی در این جلسه خواستار اجرای مصوبات هیات امناء مجتمع های دامپروری تو مسئولین امر شد.

دکتر مهدی رفیعی محمدی همچنین از عملکرد اکیپ عملیاتی سل و بروسلوز اداره دامپزشکی شهرستان در مجتمع دامپروری گاو شیری لبن، محل دفن تلفات دامی و مرکز فرآوری ورمی کمپوست کود دامی  و برخی از دامداریها با همراهی مسئول فنی بهداشتی این مجتمع بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود صادر کرد.  

نظر شما
ادامه