کد خبر: ۶۰۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در راستای گسترش همکاری‌های فیمابین به منظور پیشگیری و کنترل بیماریهای دامی با اولویت بیماری تب برفکی و تفاهم نامه‌ همکاری منعقد کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید امید خلیل زاده» مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این مطلب گفت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماریهای دامی با اولویت بیماری تب برفکی؛ تفاهم نامه ای بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی  و سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو  منعقد گردید .

مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به موضوعات این تفاهم نامه که بر موضوعات  مورد توافق گفت: مقرر گردید بخشی از اعتبارات مربوط به مایه کوبی دام های حساس منطقه آزاد ماکو علیه بیماری تب برفکی توسط سازمان منطقه آزاد تامین گردد و با توجه مدت زمان توافق از تاریخ ابلاغ به مدت 6 ماه می باشد که با توافق طرفین قابل تمدید می باشد و سقف اعتبار تخصیص یافته دو میلیارد ریال می باشد که تماما' توسط سازمان تامین خواهد شد.

وی با اشاره به تعهدات این اداره کل در این تفاهم نامه گفت: مقرر شد خرید؛ حمل و توزیع واکسن درشهرستانهای ماکو؛ شوط و پلدشت توسط اداره کل صورت گیرد و تصریح کرد همچنین انجام عملیات مایه کوبی دام ها با اولویت مناطق پر خطر؛ کانون های بیماری و مناطق محروم توسط اکیپ های دولتی یا بخش خصوصی در شهرستان های ماکو ؛شوط و پلدشت حداکثر در ظرف 21 روز کاری پس از اعلام شروع عملیات صورا گیرد و افزود: نظارت فنی برکمیت و کیفیت در حین و بعد از اجرای عملیات بر اساس دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور حداکثر تا 10 روز بعد از اعلام پایان طرح و  ارسال گزارش کتبی پایان عملیات حداکثر 15 تا روز کاری بعد از اعلام پایان طرح به سازمان.

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو  در پایان تصریح کرد: این سازمان نیز آماده هرگونه همکاری با اداره کل دامپزشکی در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی می‌باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
بسیار عالی سپاس بی کران از مرد بزرگ هیئت علمی ودرمانی آذربایجان جناب آقای دکتر محمدرضا نجارزادگان پیشرو علم و عمل و مرد آشنا در منطقه آذربایجان داریم خداقوت تندرست و شاد باشید
نظر شما
ادامه