کد خبر: ۶۰۸۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، معاونین، روسای ادارات ستادی و فنی این اداره کل، آیین تودیع و معارفه رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر امیر حسین بهداد» در آیین معارفه و تکریم رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان ضمن تشكر و قدرداني از زحمات چندین ساله «دکتر کامبیز محمود زاده» در این سمت و با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در مورد اهمیت انتصاب بازرسان صادق و وفادار گفت: حضرت امیر المومنین علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر فرموده اند «با فرستادن مأموران مخفى راستگو و وفادار کارهاى آنان را تحت نظر بگير، زيرا بازرسى مداومِ پنهانى سبب تشويق آنها به امانت دارى و مدارا کردن به زيردستان مى شود» این موضوع اهمیت بسیار بالای بازرسی را مشخص می نماید و این موضوع که بازرسان مانند چشمانی هستند که صادقانه و وفادارانه به انجام وظایف خود می پردازند، و انصافا هر دو عزیز هم آقای دکتر محمود زاده و هم دکتر دادخواه دارای این خصوصیت های اخلاقی می باشند.

در ادامه این مراسم «دکتر رضا دادخواه» به عنوان رئیس جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی معرفی شد و همچنین از زحمات «دکتر کامبیز محمود زاده» در زمان برعهده داشتن این مسئولیت با اهدا لوح، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
7
1
با سلام
ضمن تشکر از مدیرکل توانمند و
محبوب استان، انتصاب شایسته ی آقای دادخواه عزیز را صمیمانه تبریک عرض مینمایم و امیدوارم در فرصت باقیمانده ایشان تا بازنشستگی شاهد موفقیتهای بیشترشان باشیم.
همکار سازمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
6
باسلام و تبریک
آقای دکتر دادخواه ریاست نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی هم هستند آیا الان این انتصاب جدید در اداره بازرسی با کار ایشان تداخل ایجاد نمی کند
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
7
همکار محترم سازمان فرمایش شما بسیار متین و منطقی و ذیقیمت. اما جهت استحضار شما چندین سال است منطق و قانون از دیار ما رخت بربسته است.
مجید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
دکتر دادخواه را من می شناسم، آدم بدی نیست اما رئیس نظام و خودش هم رئیس اداره دامپزشکی در یکی از شهرستان ها است نمیدانم چطور میتواند وقت برای پست های دیگر داشته باشد ............
نظر شما
ادامه