کد خبر: ۶۰۹۰۳

«دکتر مهدی وصفی مرندی» استاد گروه بیماری‌های طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران که در اثردابتلا به کووید-۱۹ مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی تهران بستری بود، ناباورانه دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، متن پیام تسلیت «دکتر محمدرضا صفری» بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام استاد فرهیخته و برجسته گروه بهداشت و بیماریهای پرندگان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران روانشاد دکتر مهدی وصفی مرندی موجب تاسف و تالم فراوان شد.
▫️
قطعاً یاد تلاش‌ و کوشش‌های ارزنده و بی‌شائبه علمی و عملی آن زنده یاد در حوزه بیماری های پرندگان به ویژه برونشیت عفونی و آنفلوانزای پرندگان هیچ گاه از خاطر جامعه علمی کشور، دوستان، همکاران و دانشجویان پاک نخواهد شد.

سازمان نظام دامپزشکی جمهودی اسلامی ایران این افتخار را داشته است که در سالیان متمادی از حضور و نظرات ارزشمند آن استاد فقید در کمیته های تخصصی بهداشت و بیماری‌های طیور سازمان نظام دامپزشکی، تشکیل انجمن علمی دامپزشکی طیور ایران، دوره‌ها، کارگاه‌ها و میزگردهای نوآموزی و بازآموزی، و عضو کمیته علمی و سخنران کلیدی کنگره‌های هفت گانه بین المللی دامپزشکی طیور بهره‌های فراوانی برده است.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده آن استاد فقید، خانواده فرهیخته دامپزشکی طیور کشور، همکاران، استادان و دانشجویان آن عزیز سفر کرده، از درگاه خداوند منان علو درجات و بهره‌مندی از غفران الهی را برای آن مرحوم مسالت نموده، آرامش، شکیبایی و سلامت را برای بازماندگان مسالت می‌نمایم.

دکتر محمدرضا صفری/ رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا.


نظر شما
ادامه