کد خبر: ۶۰۹۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مراسم معارفه سرپرست اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری برگزار و «دکتر محمد اسدی» به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه مورخ 28/08/99 با حضور دکتر ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حجه الاسلام والمسلمین  زمانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و جناب سرهنگ فرج زاده مسئول بسیج استان و جمعی از همکاران ستادی و با حضور دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور  و معاونین و همکاران سازمان دامپزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس، دکتر محمد اسدی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه ،دکتر ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاروزی استان با ارائه سخنانی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی و خدمات سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری و تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده دکتر سلطانی در طول مدت خدمت ایشان و آرزوی موفقیت برای دکتر اسدی ، تغییرات مدیریتی را لازمه پویایی سیستم دامپزشکی عنوان نمودند .

سپس دکتر ماکنعلی بصورت ویدیویی با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سلطانی بعنوان یک نخبه علمی، در مدت تصدی مدیریت اداره کل دامپزشکی استان و آرزوی موفقیت برای دکتر اسدی ، ایشان را یک مدیر موفق در زمان تصدی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان دانست و خواهان بکارگیری تجربه های همکاران در راستای خدمت رسانی بهتر به عموم مردم استان شد

در ادامه جلسه دکتر سلطانی ضمن تشکر از حضور مدعوین جلسه ، در خصوص حساسیت مدیریت در استان و وضعیت عملکردی دامپزشکی در طی سالهای گذشته گزارشی را ارائه نمودند .

در پایان جلسه دکتر محمد اسدی  ضمن تشکر از حسن نظر ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور عنوان نمودند که از همکاران محترم همانند دوره مدیریت قبلی و حتی پر رنگ تر از گذشته انتظار همکاری همه جانبه فنی و اداری دارند تا به لطف و عنایت حضرت باری تعالی بتوانیم قدمی هرچند کوچک در حفظ سرمایه دامی استان و اعتلای بهداشت عمومی استان برداریم، این امر مسئولیت سنگینی است که با توجه به کمبود منابع، تلاش ویژه ای را می طلبد تا نسبت به پاسخگویی نیازهای بهداشتی و معیشتی و اقتصادی استان پاسخگو باشیم

در انتها حکم سرپرستی ریاست سازمان دامپزشکی کشور برای آقای دکتر اسدی قرائت گردید و توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا زمانی به ایشان اعطا گردید.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
F.y
|
Germany
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
7
سلام ، قابل توجه شخص رئیس محترم سازمان
و کارشناسان it سازمان


واقعا سازمان باید فکر اساسی برای کیفیت تصویر، ارتباط بهتر در زمان برگزاری جلسات که بین استانی بصورت ویدیوکنفرانس برگزار میشه کنه . در جلسات بین استانها ۸۰ درصد استان‌ها بهترین کیفیت تصویر،صدا و .. رو دارن ولی متاسفانه سازمان که مثلاً رئیس ماست بدترین وضعیت رو داره که برای دکتر ماکنعلی جای تأسف داره و از ایشون بعیده که این موضوع رو پیگیری نمی‌کنه.
اگه کارشناسان it سازمان بلد نیستند لااقل از کارشناسان استان‌ها سوال کنند بخدا عیبه برای سازمان که یک میکروفون داشته باشه بعد تو جلسات مشخصه که از روی میز سیمش رو کشوندن میبرن هرکی بخواد حرف بزنه میکروفون رو جلوی اون فرد میبرن و دوربین هم یکی دارن رئیس سازمان بجای اینکه در رأس بشینه میاد وسط میشینه که دوربین خوب تصویرش رو بگیره و ...
دکتر ماکنعلی از نیروهات بخواه این شدنیه با کمترین هزینه .
ناشناس
|
France
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
8
یه عکس هم از مدیر کل قبلی قرار میدادید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
2
0
با سلام
اخیرا بین مدیران کل مد شده، اونی که تودیع میشه قهر میکنه نمیاد، چون معتقدند این پست و میز رو که گرفتن تا آخر باهاشون باید باشه، لذا وقتی اطلاع داده میشه که باید تودیع بشن بهشون شدیدا بر میخوره
جهت استحضار دوستانی که الان چندین سال هست که مدیرند وبه صندلی شون چسب زدن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
2
نظر ندیم بهتره
نظر شما
ادامه