کد خبر: ۶۰۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با توجه به صدور پروانه بهداشتی موقت سه ماهه از سوی اداره کل دامپزشکی، این اداره کل نیز پروانه موافقت اصولی موقت سه ماهه برای باغ پرندگان شهرداری صادر کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سیدرضا موسوی مشکینی» روز شنبه در حاشیه افتتاح باغ پرندگان قم با بیان این مطلب افزود: اداره کل دامپزشکی استان با توجه به وجود برخی ایرادات و نواقص در باغ پرندگان شهرداری قم، پروانه بهداشتی موقت سه ماهه برای آن صادر کرده است تا ایرادات رفع شود .

وی با بیان اینکه صدور پروانه بهره برداری از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان منوط به دریافت پروانه بهداشتی است، خاطرنشان کرد: در باغ پرندگان شهرداری باید تمامی ضوابط و مقررات زیست محیطی مندرج در دستورالعمل ایجاد و مدیریت باغ های وحش و پرندگان رعایت شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت تکمیل طرح توجیهی و رفع نواقص و ایرادات در باغ پرندگان تأکید کرد و گفت: عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و رفع ایرادات، منجر به عدم صدور پروانه بهره برداری و ابطال موافقت اصولی موقت خواهد شد.

باغ پرندگان قم در زمینی به مساحت ۶ هکتار در انتهای بلوار شهید صدوقی(ره) جنب بلوار شهید آوینی(ره) احداث شده و از لحاظ وسعت دومین باغ پرندگان کشور است که در این مجموعه انواع پرندگان در ۱۱ قفسه و یک سوله دو هزار و ۷۰۰ مترمربعی نگهداری می شوند و احداث آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.  

این طرح عمرانی عصر شنبه با حضور و سخنرانی مجازی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در قالب افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری قم با اعتباری بالغ ‌بر ۱۰ هزار میلیارد ریال، آغاز به کار کرد .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
در هیچ کجای قانون پروانه موقت تعریف نشده است. از این نمونه تخلفات زیاد است.
نظر شما
ادامه