کد خبر: ۶۰۹۵۴
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
«مهندس علی‌اکبر رضایی‌نژاد» اظهار داشت: ماموریت و اضافه کار بر اساس بودجه سالانه هر اداره کل، به شکل جداگانه تخصیص داده می‌شود و سازمان دامپزشکی هیچ دخالتی در مبلغ تخصیصی آن ندارد ...
 

حکیم مهر: پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر بر اساس رسالت خبری خود، بخش جدیدی را تحت عنوان «بی‌واسطه با مسئولین سازمان دامپزشکی» در این رسانه راه‌اندازی نموده است که مخاطبان عزیز می‌توانند در این بخش، سؤالات خود از مسئولین دامپزشکی را مطرح کنند.

تا این لحظه سؤالات زیادی به دست ما رسیده که با مشورت‌های صورت گرفته با متولیان سازمان دامپزشکی، ۳ پرسش در حوزه وظایف «مهندس علی‌اکبر رضایی‌نژاد» مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور بود و ایشان پاسخ‌گوی این سوالات شدند.

سوال مخاطب حکیم مهر: چرا باید نیروی فنی بابت ماموریت و اضافه‌کار، به‌طور مثال اختلاف حدود ۲۰۰ هزار تومانی کمتر از پرسنل ادارات کل، دریافتی داشته باشد؟ کشنده‌تر از این تورم فعلی، تبعیض کشنده در حق پرسنلی است که در ادارات کل مستقر نیستند و به قولی، فنی یا صحرایی هستند.

پاسخ مهندس رضایی‌نژاد: ایشان احتمالا در اداره کل با چنین مشکلی مواجه شده‌اند. اگر در این خصوص توضیح بیشتری می‌دادند، بهتر می‌شد مساله را پیگیری کرد. باید از مدیرکل باید پرسید که روند پرداخت ماموریت و اضافه‌کار به چه صورت است؟ ماموریت و اضافه کار بر اساس بودجه سالانه هر اداره کل، به شکل جداگانه تخصیص داده می‌شود و سازمان دامپزشکی هیچ دخالتی در بحث مبلغ تخصیصی یا موافقت‌نامه آن ندارد. بلکه سازمان مدیریت استان است و اداره کل دامپزشکی استان تصمیم‌گیرنده هستند و برای توزیع آن، حتما مدیر کل چارچوبی تعیین می‌کند. مثلا اضافه‌کار را به نیروهای ستادی و ماموریت را به نیروهای عملیاتی یا اصطلاحا صحرایی می‌دهد و اگر به این شکل باشد، باید دید که در کدام استان است تا بررسی شود. آنچه مسلم است مالیات از  ماموریت کسر نمی‌شود، اما اینکه ایشان گفته‌اند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان کمتر می‌دهند را من نمی‌دانم که به چه شکل است و باید بدانیم مربوط به کدام استان بوده تا بتوان آن را رصد کرد.

معمولا استان‌ها برای توزیع اضافه کار و ماموریت چارچوب تعیین می‌کنند. تنها چیزی که به ذهن من رسید این بود که شاید به شخصی که در حوزه صحرایی کار می‌کند، واکسیناتور است یا به فیلدهای دامپزشکی مورد نیاز می‌رود، ماموریت می‌دهند و قاعدتا وقتی ماموریت می‌گیرد، مشمول مالیات نمی‌شود و این به نفع اوست. شاید کسی که در ستاد اداره کل کار می‌کند، اضافه کار می‌گیرد.

سوال مخاطب حکیم مهر: در خصوص افزایش‌های اخیر حقوق کارمندان از طریق اعمال فصل دهم که شامل حال تمام کارمندان تا سقف ۵۰ درصد شد، برای پرسنل دامپزشکی به طور مبهم طی ۲ مرحله با افزایش ۳۵ و اکنون ۱۵ درصد مواجه بودند، در مجموع ابداً نسبت به بقیه کارمندان دیگر دستگاه‌ها که یک‌جا لحاظ شد، این اتفاق عادلانه نبوده و در عین حال این موصوع بسیار جای پرسش و بررسی دارد.

سوال مشابه مخاطب حکیم مهر: در مورد افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم، آن‌طور که من مطلع شدم قبلا مجوز افزایش ۵۰ درصدی حقوق دامپزشکی صادر شده بوده که از این ۵۰ درصد ۳۵ درصد آن اعمال شده بود که از ۱۵ درصد باقیمانده هم ۱۱ درصد اعمال شده است. سؤال اینجاست چطور سازمان‌هایی مثل سازمان شیلات که قبلا این ۳۵ درصد را اعمال کرده بودند، الان دوباره توانستند ۵۰ درصد را هم اعمال کنند و افزایش حقوق قابل توجهی داشته باشند؟ مسئولین سازمان دامپزشکی هم پیگیر باشند ببینند چطور می‌توانند این ۵۰ درصد را اعمال کنند.

پاسخ مهندس رضایی‌نژاد: هر دوی این سوال‌ها درخصوص افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم است. سازمان دامپزشکی یکی از سازمان‌های پیشرو در بحث تامین حقوق ثابت نیروهای خود بوده است که این مساله به نوعی از افتخارات سازمان دامپزشکی است. در بحث پرسنلی در تیر ماه سال ۹۲ موفق شدیم با پیگیری از وضعیت قانونی افزایش امتیازات قصل دهم، ۳۵ درصد را از دولت مجوز بگیریم. سقف آن ۵۰ درصد بود که به ما مجوز ۳۵ درصد افزایش برای اعتبارات فصل دهم داده شد.

هرچند مشکلات زیادی داشتیم و در آن زمان مجلس ایرادات زیادی به این مصوبه وارد کرد، اما با مستندات در هیات بررسی تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس از آن دفاع کردیم. پیگیری‌های مستمری شد تا خوشبختانه آن مشکلات برطرف و کل پرسنل سازمان دامپزشکی توانستند از افزایش ۳۵ درصدی امتیازات فصل دهم برخوردار شوند.

مصوبه‌ای که سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضا کردند، بر اساس تصمیم مشترک با آقای دکتر انصاری سازمان اداری استخدامی بود. گفته بودند دستگاه‌هایی آن ۵۰ درصد را قبلا گرفتند، مابه‌التفاوت بگیرند و ما مجاز به دریافت مابه‌التفاوت بیشتر از ۱۵ درصد نبودیم؛ لذا ۱۵ درصد را به‌عنوان افزایش امتیازات قصل دهم برای همکاران اعمال کردیم.

در جواب ادعای دوست ما در سوال مبنی‌بر اینکه چطور سازمان‌هایی مثل سازمان شیلات که قبلا این ۳۵ درصد را اعمال کرده بودند، الان دوباره توانستند ۵۰ درصد را هم اعمال کنند، باید گفت که آن سازمان شیلات نبوده است. ما در کل مانند وزارت کشور محدود هستیم، کمااینکه درخصوص وزارت کشور هم این مساله ثابت آن قدر نبوده و آنچه من اطلاع دارم، آنها هم سهم‌بندی کرده بودند. به این شکل که فرمانداران ۲۵ درصد و درصد نیروهای پایین‌تر، یک اختلاف امتیاز داشتند. اما ما خوشبختانه برای همه پرسنل چه مدیر و غیر مدیر و چه کارشناس و همه آنهایی که از قانون مدیریت خدمات کشوری تبعیت می‌کردند، موفق شده بودیم سال ۹۲ تا پایان سال ۹۸، ۳۵ درصد را بگیریم. این رقم از اول اسفند ۹۸، مثل سایر دستگاه‌ها ۵۰ درصد شد که خوشبختانه توانستیم آن ۱۵ درصد مابه‌التفاوت را اعمال کنیم.
 
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
16
سلام و عرض ادب خدمت جناب رضائی
برای اینکه بدانید کدام استان است که اجحاف در حق افراد وارد میشود لازم نیست زیاد از سازمان دور شوید و اینکه چگونه یک اداره کل میتواند تفاوت بین بالاترین حقوق و پایین تریم حقوق آن بالغ بر پانزده میلیون تومان باشد مگر کاربری دارد که یک گزارش از پرداختی ها برای شما بفرستند تا مشاهده کنید. ضمن اینکه مشکل فقط در اضافه کار ماموریت نیست اکنون به قراردادها و .... داستان کشیده شده
کارمند
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
2
21
حکیم مهر عزیز ..................
درخصوص افزایش ۳۵ درصد سال ۹۲ ، به هیچ عنوان واسه همه کارمندها ۳۵ درصد اضافه نشد و باتوجه به پست شخص نهایت تا ۳۰ درصد اضافه شد ................. اینو میتونید با یه تحقیق ساده از ادارات کل جویا بشید. در مورد ۱۵ درصد هم همینطور ... قضاوت با همکارا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
این کاملا درست هست، برای مدیران و روسای ستادی و شبکه ها به طور کامل اعمال شد و برای کارمندان و سایر رده ها کمتر از ۳۰درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
در مرحله اول از 28 لغایت 33 درصد اعمال شد روسای شهرستان حدود سی درصد و کارشناسان 28 درصد و مدیر کل 33 درصد اعمال شد در نوبت دوم هم 11 درصد اعمال شد که متوسط حدود 40 درصد شد در حالیکه برای جهاد 50 درصد یکجا برای همه اعمال شد
عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
با سلام .منظور آقای مهندس رضایی نژاد ۳۵ درصد فصل دهم بوده که برای تمام همکاران ثابت ۳۵درصد است .
احساس میکنم شما همکار بزرگوار ۳۵ درصد فصل دهم رو با ۳۵ درصد فوق العاده ویژه اشتباه گرفته اید.
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
من فکر میکنم دوستان افزایش امتیازات ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه را با ماده ۶۸ بند ۱۰ قانون خدمات کشوری اشتباه متوجه شدن . خدمت دوستان عرض کنم که قانون در اینگونه موارد به درستی اعمال شده و حقی از کسی ضایع نشده است
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
2
23
در مورد افزایش سال۹۸ به موضوع ۱۱ درصد پاسخ نگفتند.
جناب آقای رضایی نژاد که قبلا ها پاسخگو بودید حتما این پیام را می خوانید لطفا در همین بخش نظرات توضیح دهید چرا بجای ۱۵ درصد ۱۱ درصد اعمال کردید؟
در مورد ماموریت و اضافه کاری اگر چه محل این اعتبارات استانی باشد ولی نباید استانها بدون نظارت و سرخود رها شوند. این اعتراف شما جای تامل و گلایه بسیار شدید دارد. در استان ما هم حدود ۱۰ نفر از مسئولان اداره کل اضافه کاری را ساعتی و ماهانه ۱۷۵ ساعت می گیرند در حالی که به کارمندانش اضافه کار ماهانه ۱۵۰ هزار تومانی می دهند. اگر به ساعت تبدیل کنید برای بعضی ها ماهانه ۵ ساعت میشود. آیا مدیرکل یا معاونی با این عملکرد مستحق اضافه کاری ماهانه ۱۷۵ ساعتی هست؟ در استان ما مرخصی ساعتی و روزانه و ماموریت ساعتی در اتوماسیون ثبت میشود ولی ماموریت روزانه با امضا دستی صادر میشود. آقای رضایی نژاد می دانید چرا؟ چون برای عده ای ماموریت نرفته تعلق میگیرد و این موضوع در اتوماسیون قابل حل نیست.
این استان اتفاقا از استان های همیشه برتر کشور است.
آقای رضایی نژاد لطفا احکام کارگزینی استان را هم بررسی بفرمائید ببینید چه بر سر حق و حقوق همکارانتان می آورند. و در عوض چه امتیازات غیرقانونی برای خودشان اعمال می کنند.
متاسفانه چندین بار این مسائل برای سازمان اثبات شده است ولی دریغ از کوچکترین برخورد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
18
لطفا استان ................. را دریابید. همه اعتبارات به جیب اشخاص خاص میرود. ۹ ماه بدون اضافه کار و ماموریت .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
17
جناب مهندس رضایی ممنون بابت پاسخگویی . کاش به پاسخگویی به آنلاین بود و یا سایت حکیم مهر سوالات را جمع میکرد و از می پرسید ...
در خصوص ۵۰ درصد اعمال شده چرا احکام کارگزینی کارشناسان ، کارشناس مسول و مسولین را بررسی نمیکنید . یادم هست که ۳۵ درصد داشت اعمال میشد گفتند برای مسولین ۳۵ درصد کارشناس مسول ۳۴ و کارشناس ۲۹ درصد و با احتساب ۱۵ درصد دوم ، من کارشناس ۱۰ درصد از بقیق کمتر گرفتم ...لطفا خواهش میکنم از مسولین امور اداری پیگیر موضوع باشد که اگر بصورت سهوی و یا عمدی موضوع اعمال شده اصلاح کنید و حق را به حقدار برسانید. ضمنا ممنون میشم جواب را هم در زیر این کامنت بدهید
در خصوص ماموریت و اضافه کار که نوشتید روند اداره کل ما نیز همچنین است نیروهای اداری اضافه کار و نیروهای فنی اضافه کار و ماموریت میگیرن ضمنا فردی که پست اون فنی هست ولی در امور اداری هست هر دو را میگیرد ....امسال تا این ماه چیزی نگرفته ام . اما سال گذشته اضافه کار اختلاف ما به ۲۰۰ نمی رسید چون خیلی کم به ما پرداخت میشد ...سوال من از آقای مهندس چقدر آقایون و خانم ها مزایا می گرفتند که اختلافشون ۲۰۰ بوده ما که ندیدم ‌‌‌‌...اما یک نکته همواره پرسنل امور اداری و مالی همیشه از بقیه واحدها بیشتر اضافه کاری ، ماموریت و یا کارت هدیه خصوصا در ایام نوروز گرفتند ( سال گذشته کارت هدیه پانصد هزار تومانی مخصوصی نور چشمی ها خصوثا اداری ، مالی و .‌‌..)
این که چیز جدید و تازه ای نیست خانمی مجرد با سابقه کم در امور اداری از من متاهل با وجود حقوق بیشتر در حکم کارگزینی بجهت سابقه بیشتر و غیره از ما بیشتر میگرفت که حتی همکارهای خانم اداره کل شاکی شدند و به مدیر کل شکوایه بردند که متاسفانه مدیران از عدل حضرت علی و .....سرمیدهند .
موضوع مهمتر چرا در مزایا به سوابق ، مدرک تحصیلی و پست نگاه نمی کنند و یه مبلغ ثابت میدهند . کارشناسان ۲۰۰ کارشناس مسول ۲۵۰ مسول یک میلیون ....آیا فرمول خاصی برای پرداخت آضافه کار و یا ماموریت نیست پس چرا فردی که بیست و پنج سال سابقه ‌و دارای عروس و داماد هست مانند و شبیه کسی که تازه استخدام شده است برابر میدهند
موضوع بعدی جناب مهندس ، آیا وامهای تخصیص داده شده به اداره وام ۵ تا ۱۰ میلیون از بانک کشاورزی چرا مسولین قرعه کشی و یا برحسب امتیاز سابقه و غیره نمیدهن و بین خودشان تقسیم می کنند
مهندس رضایی حرف زیاده ، متاسفانه تبعیض زیاده ، یکسری افراد با توجه به شلوغی سر شما سازمانی ها ، ،،،، توانایی سر و سامان دادن به امور را ندارن
حکیم جان ، جان مولا ، تا هر جا ، جا داره سانسور کن ولی پیام من رو منتشر کن ...التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
الان هم عیدی ،میدهند ۱۵۰۰ گفتن ،برای سال جدید ،یعنی خانواده‌من ۵ نفره هستیم ،نفری ۳۰۰ اما خواهر زاده ام‌که‌دانشجوی تربیت معلم هست ومجرد هست ،اوهم ۱۵۰۰ ،این کجا ،عدالت علیه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
7
لطفا پیگیر استخدامی های آزمون سال گذشته هم باشید، یک سال و خوردی گذشته هنوز بلاتکلیفیم‌‌‌. موندیم واقعا... خواهش میکنم پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بنظر من ،مغازه ای بزن ،استخدام‌نشو
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این عیدی مگه چقدر هست که شما به خواهر زاده حسودی میکنید زیر هر پست که مربوط به حقوق باشد این ا کامنت میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
2
8
اقا این دیگه کجا بود اختلاف 15 ملیونی یعنی حدود 17 ملیون حقوق می گیرد ؟؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟؟؟
سازمان دامپزشکی !! مورچه چیه تا کله پاچش چی باشه؟؟؟
اشتباه گفتید حداکثر حقوق در دامپزشکی استانها 10 ملیون است اگر همه بندهای حکم را داشته باشی و سال اخر خدمت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اگر بخواهید ببینید پیدا می کنید ............، ما نمیگیریم ولی میبینیم که میگیرند مورد داشتیم به حساب کس دیگری واریز شده و کارمند دریافت کننده را مجبور کرده اند برای طرف مقابل کارت به کارت کند همینقدر ساده و همینقدر خوشمزه
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
ملیون نه میلیون ، احتمالا کارشناس!!! اداره کارگزینی یا امور مالی هستی البته از اینهایی که از شرق تا غرب دور در دست تو هست به زور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
15
جناب رضایی با سلام
لطفا دستور بفرمایید رسیدگی کنند که چگونه میشود وقتی فرد جدیدی در سیستم دامپزشکی مسئول شد میتواند حکم کارگزینی هر کس را که از وی خوشش نمی آید به قهقرا ببرد و به حضیض ذلت بکشاند .............. لطفا قانونی بگذارید که احکام کارگزینی قبل از امضا در سازمان دامپزشکی یا یک کمیته بیطرف چک شده و تایید شود حکم کارگزینی محل کینه و عداوت بچه گانه مدیران کل و اذناب آنان ............. نیست
...........................
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
13
در استان ما هیچگونه شفافیت در پرداختها وجود ندارد مشخص نیست اضافه کار یا ماموریت یا رفاهی یا حق محرومیت از مطب از چه ماهی مانده و ما خواستار شفافیت در پرداختها هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
در کدام استان وجود دارد.؟ همه مثل همند .سازمان هم تماشاچی است و بدون دخالت و عکس العمل و گذران وقت و امور ابتدایی و تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
ممنون میشم.استان ........ را بررسی کنید ‌‌‌‌‌...
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بررسی کنید کل استان ها را لطفا
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
کل استان ها را بررسی کنید و ببینیم کدام استان خوبه و به عنوان نمونه معرفی کنید که در این صورت آن استان نمونه واقعی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
14
همه مشکلات و حق و حقوق کم دامپزشکان کارمند (که باید همردیف پزشکان کارمند دولت حقوق بگیرند ولی گاهی تا یک سوم اون دریافتی دارند ) یک طرف و این جمله آقای مهندس که گفتند "سازمان دامپزشکی یکی از سازمان‌های پیشرو در بحث تامین حقوق ثابت نیروهای خود بوده است که این مساله به نوعی از افتخارات سازمان دامپزشکی است"!!!
آقا دیگه نمک به زخم نپاش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
10
حکیم عزیز، سلام در استان .............. این تبعیص و اختلاف
میزان ماموریت وجود دارد لطفا مدیر کل پیگیری نمایند بنظرم هر چه از فتوحات گذشته داشتیم یکجا همه را به باد دادیم و همین علت اینست که در فیش حقوقی و ماموریت بقیه سرک می کشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
11
جناب مهندس عزیز
ابتدای سال جاری یکی از همکاران حکم کارگزینی خود را با یکیاز دوستان هم ردیف ، سابقه و غیره چک کرد و متوجه اختلاف فاحشی شد و اعتراض زد ....بمحض اعتراض حکم ایشان چک و بررسی شد و حکم جدیدی صادر گردید و به ایشان گقته شد یکسری مشکلات باز هم وجود دارد که برای سالهای قبله که الان نمیشه کاری کرد ....مگه احکام کارگزینی فرمول حاصی نداره و یا بررسی نمیشه ، چرا اینقدر ضعف در امور اداری هست ، اگر این دوست عزیز خودش اقدام نمی کرد کی به بی اعتدالتی و اهمال کاری و اشتباهاتی که در حکم ایشان پی می برد ...چه کسی پاسخگو می باشد جالبه که هیچ کس عذرخواهی هم نکرد .امور اداری و مالی که نور چشم هر اداره کل هستند و مزایایی خوبی میگیرن چرا به کارشون وارد نیستند ............
آیا چارت مشخصی دارد که امور اداری هر استان چند نیرو داشته باشد متاسفانه اداره کل ما بقدری در امور اداری نیرو گرفته و حتی چند نفر از بچه های فنی را هم آورده و رییس امور اداری ، بجرات میگم کوچکترین موارد را هم بلد نیست چرا که نیروهای زیر دست بله قربان گو ، بقول مهران مدیری « نفسم بیدی » دور خود جمع کرده و امر و نهی میکند ...تعریف جدید مدیریت
دو نفر دبیرخانه ، یک نفر مسول ثبت مرخص ها ، چهار نفر کارشناس و مسول اداری هسند یه استان کوچک به تعداد شهرستان و نیرو ، آیا این همه نیرو برای امور اداری لازمه ، چرا جور اداری را فنی بکشه و نیروهای فنی بیان کار اداری بکن ، چرا با وجود این همه نیرو ، آشفته بازار در احکام کارگزینی ، مرخص ها و ...است ...چرا کارمندان امور اداری مرخصی استعلاجی زیاد میرن و آنهم از یک دکتر و با یک دست خط استعلاجی میگیرن و چرا ایام پایانی هفته و یا ایام شروع هفته مریض میشوند . منو یاد بیماری روز دوشنبه اسبان در کشورهای اروپایی می اندازه که یکشتبه به علت تعطیلی تاخت و تازن و دوشنبه مریض میشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
6
در هر صورت در مجموع به طرز وحشتناکی دامپزشکی دچار خسران گردیده است که نیاز به پیگیری مسئولان سازمان دارد و گرنه موجب سرخوروگی و یاس و نومیدی میگردد
دکتر 40 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
12
تا وقتی حقوق و مزایای نیروهای فنی دامپزشکی در جای خود دیده نشود و مبنا چند تا جدول قانون مدیدریت خدمات کشوری یا نظام هماهنگ و امثالهم باشد این بدبختی برای دامپزشکان دولتی وجود خواهد داشت. الان همه چیز بر اساس مدرک است؛ حالا یا مدرک امور اداری باشه از فلان پیام نور یا ... که در امور اداری یک نامه ثبت میکنه و یا دامپزشکی باشه با کلی کار فنی و سختی در دامداری ها و ...
هیچ سازمانی اینجوری عمل نمیکنه که نیروی اصلی که چرخ سازمان را میگردونند با نیروی پشتیبانی یک جور دیده بشوند و حتی گاهی کمتر از اونها!!!
مثلا : ببینید توی سیستم بهداشت و درمان تفاوت حقوق دریافتی یک پزشک با مثلا مسئول دبیرخانه بیمارستان یا پذیرش بر یک مبنا محاسبه میشه؟! مسلما خیر، چون نیروی فنی مبالغ قابل توجهی کارانه و ... میگیره و اینجوری هست که متقاضیان کار بیشترو فنی تر فراوانند..
ولی توی دامپزشکی همه بر یک مبنا هست و بعد از یک مدتی نیرودامپزشک یا کارشناس که میبینیه حقش تضییع میشه تمایل پیدا میکنه که بشینه پشت میزش و ... همین که میبینید میشه... وگرنه دامپزشکانی که در سیستم دولتی استخدام میشوند از اول نیروهای توانمندی هستند که از پس آزمون های مشکل بر اومدند ولی سیستم به دلیل کم اهمیتی و حقوق کم به اونها اولا باعث مشکلات معیشتی و دوما باعث کاهش راندمان کاری ادارات میشود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
8
...................... اگر نیاز مالی داشتند مسؤولین اونوقت میفهمیدن کار کردن با حقوق ماهی چهار پنج میلیون مضحکه اونم با مدرک دکتری.....تبغیض نقطه به نقطه متفاوته.. ................ بنده اطلاع موثق دارم که در استان ............ بنده با 9 سال سابقه با مدرک دکترا با هزار منت حکمم 5400 هست حکم، ولی فردی در استان همجوار کهگیلویه با لیسانس با ده سال سابقه حکمش 6500 هزاره یعنی یک و صد بیشتر.... اینا از بی صاحبی استان من است...چرا چون هجده و نوزده ساله فردی رییس اداره عمومی و درواقع همه کارست که انگار بت تو اتاق نشسته و با همه خصومت داره.... ............ و شبیه به خودش هم سالها بوده که مدیرکل بوده و پس کی میخواد احقاق حق کنه..................... برید نهادها و ادارات دیگر ببینین ............... که چه برای پرسنلشان کرده و میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
7
متاسفانه مدیران ستاد پشتیبانی برای کمک به خودشان و گروه فنی سازمان که در سخت ترین شرایط و با انواع بیماریها و... سر کار دارند ............... به سازمانهای مرتبط و قوه مقننه نمی روند تا پیگیری اموری که سود ان هم برای خودشان هست و هم برای قسمت فنی است کاری بکنند
یک کمی ............ پیگیری شایسته داشته باشید کارها پیش می رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
8
آقای مهندس رصایی،با عرض سلام ،تحقیق بفرمایید قطعا در مرحله اول آفزایش سالهای قبل ،۳۵ درصد به خیلی از افراد تعلق نگرفته و ابن موصوع با بررسی احکام ان زمان قابل ردیابی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
9
آقای مهندس رصایی
بعد از دو هفته بیماری و رهایی از کرونا و استراحت در منزل، کک گاوی از داخل لباس جدا کردم آیا این پاسخ سختی ها و مرارتهای ماست .............؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
8
سلام ضعف اصلی در سیستم نظارت بر اداره کل هاست .متاسفانه وقتی مسول ........ استان ............. دخترش را به عنوان نیرو شرکتی وارد میکنه برادر .......... هم به عنوان نیروی شرکتی دم در میشینه .رانت از این بیشتر ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
4
پیشرو بودن در این قضیه در صورتی برای سازمان افتخار آفرینی میکنه که پایان خوشی هم داشته باشد.فعلا که دارین مشاهده میکنید سازمان دامپزشکی جز دستگاه هایی است که کمترین پرداختی رو دارن ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
7
سلام تو استان ............... متاسفانه جنگ بین مدیرکل و نظام دامپزشکی جهت یک دست کردن نظام در ظرف سه سال گذشته باعث شد تمام وقت و انرژی معاونین و اداره کل و خودش صرف این مسئله بشود .و تاسف از یک قدم جهت احقاق حقوق پرسنل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
5
اگر سازمان هیچ کاره است پس این عناوین چیست که یدک میکشید قدیما می گفتن همه کاره و هیچ کاره؟ در ب سازمان را ببندید تا همه بدانند که فقط باید یقه ادارات کل را چسبید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
8
سلام. بزرگترین بدبختی دامپزشکی اینه که نیروهای بخش اداری ، تحصیلات اداری ندارند. در اداره کل ما یک واکسیناتور ابتدا رییس امور مالی و سپس معاون اداری شده است. این آقا که از قدیم مشهور به خصومت با دامپزشکان است متاسفانه اکنون به انحا مختلف تخلفات باورنکردنی انجام می دهند و ظاهرا کسی هم رسیدگی نمی کند مثلا تغییر عنوان پستهای فنی و اختصاص آن به نیروی اداری یا تخصیص پست کارشناس مسئولی آزمایشگاه به نیروی اداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
صد رحمت واکسیناتور هست
بیا این ور بازار ببین راننده شده رئیس امور مالی و ...
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
در سازمان خودمون و در سازمان نظام دامپزشکی جایی نداریم
دامپزشک
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
4
ادارات کل زیرنظر سازمان هستند. مگه ایشون از ادارات کل زیردستشون خبر ندارن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
8
صد در صد نظرها حاکی از نارضایتی همکاران هست. چه خبره تو این دامپزشکی؟ .......................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
1
آخه کی به این کامنت ها نگاه می کنه و براش مهمه که اینقدر نوشتید
احمد داغی
|
Korea (the Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
8
سالهاست که آبها در جویبار دامپزشکی سربالا میرود و در ۲ سال اخیر خیلی شدت گرفته است
اونی که سواد نداره سابقه ۳ ساله داره و تجربه مفید و غیر مفید نداره ولی توصیه نامه و پارتی و رسانه داره رو میگذارند مسئول و مدیر
اونی که کار نمی کنه براش اضافه کاری نشسته و ماموریت نرفته و پاداش و تسری بالا میدهند و مرخصی هایش را از پرونده اش حذف می کنند
اونی که جسارت نداره و بله قربان گو هست رو تقدیرنامه می دهند
اکثر دامپزشکان پس از استخدام رئیس اداره میشند اما بعد مدتی کارشناس و با کارشناسی بازنشسته میشند اما فوق دیپلم شیر و زنبور عسل و گاومیش فارغالتحصیل علمی کاربردی جهاد کارشناس مسئول میشه و هزاران مورد دیگر....
راستی آقای مهندس رضایی نژاد چرا قانون مصوب مجلس را در مورد تسری کنار گذاشته اید و چندین سال است صورتجلسه ای را بعنوان بخشنامه جایگزین قانون رسمی نموده اید؟این به سود چه کسانی و به ضرر چه کسانی است؟لطفا توضیح قانونی بدهید.
همکاران فنی این موضوع می تواند بعنوان موضوع شکایت در محاکم مطرح شود. و مدیران سازمان که بصورت کامل حق تسری خود را دریافت می کنند باید پاسخگو باشند که:
چرا و به نفع و ضرر چه کسانی صورتجلسه را جایگزین قانون کرده اند.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
4
چرا بعضی از همکاران حق محرومیت میگیرن و دیگران نمیگیرن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
2
سلام چرا سازمان دامپزشکی باید اضافه کاری و ماموریت را ماهانه بدهد ولی استان ......... که بیشترین کارها را انجام می دهد هیچ پرداختی نداشته این عدالت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
7
جناب آقای رضایی نژاد
چرا فیش حقوقی کارمندان کل کشور در سایت سازمان قابل رویت نمی باشد.اگر تبعیض نباشد اینکار شدنی است. چرا حقوق یک دامپزشک با بیش از 23 سال سابقه کاری از بدو ورود دامپزشک از نیرویی که با لطف مدیران کل با آزمون داخلی با مدرک دیپلم جذب سیستم شد ه اند بیش از 1/5 میلیون اختلاف باید باشد. چرا اختلاف حقوق ها با شرایط یکسان از یک استان با استان دیگر متفاوت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
4
سلام
چرا بعد از اخذ مدرک دکتری تخصص و کارشناسی ارشد حقوق فقط 33000-50000 تومان اضافه می شود جای بسی تاسف است که یک دامپزشک بعد از اخذ مدرک تخصص فقط 50000 تومان حقوق اضافه شود و کارشناسی ارشد33000 تومان .آقای رضایی نژاد این نابسامانی های موجود علتش چیست چرا پیگیر ی خاصی در این خصوص صورت نمی گیرد.آیا در سایر وزارت خانه ها بدیتن شکل می باشد. یک پیگیری ساده تلفنی اختلاف را به شما نشان خواهد داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
2
........... این چه بساطی هست که نیروهای اداری چشم دیدن نیروهای فنی را ندارند این شیوه در ادارات کل به نحو عجیبی حکمفرماست آیا در سازمان نیز همینطور می باشد؟؟؟
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
..... این نیروهای فنی هستن که در دامپزشکی حاکم هستن و حکومت میکنن و خودشان را صاحب مطلق دامپزشکی میدونن
جنبش عدالتخواهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
8
سلام جناب مهندس رضایی نژاد
حکیم مهر خواهشن این سوالات رو به آقای رضایی نژاد و مسئولین سازمان دامپزشکی انتقال دهید.
آقای رضایی چرا در بحث انتصابات به قانون عمل نمی شود و افراد با مدارک تحصیلی غیرمرتبط در پستهای اداری منصوب میشوند در صورتیکه هیچ سر رشته ای در این خصوص ندارن و در پایان راه خدمتشان هستند. آیا این عمل از لحاظ قانونی و شرعی ظلم به کسانیکه در زمینه اداری تحصیل کردند و جوانیشان را در این راه گذاشتند نیست.
مثلا مهندسی کشاورزی چه ارتباطی به معاونت توسعه و منابع داره. یا کسانی را از شهرستانها که تعهد خدمتی در مناطق محروم دارن با زیر پا گذاشتن قانون و اخلاق به مرکز استان بکشانن و با پارت بازی یک شبه به پستهای حساس مدیریتی بگمارند که هیچگونه تجربه و شایستگی و سررشته ای ندارن.
آقای مهندس رضایی شما مسئول هستین نگذارین عین آب خوردن حق کشی کنن.
مهمتر از همه احترام به قانون هست که به راحتی زیر پا گذاشته میشود. شما چرا به وضعیت اسفناک اداره کل دامپزشکی استان ........... ورود نمی کنید
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
آقای مهندس رضایی نژاد سرور ارجمند ................. بنده یکبار سوال کردم و بعد چند مورد را در مورد استانمان عرض کردم و منتطر پاسختان هستم. سوالم با بیشترین تایید همکاران محترم مواجه شده پس لطفا پاسخ فرمائید که سوال تعداد زیاد همکاران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سوالت چی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
1
باسلام و عرض ادب
جناب مهندس رضایی نژاد
به نظر من این همه توضیح همکاران در استان های مختلف صحت دارد . من در استان خودم ...... هم شدیدا علائم این بیماری را می بینم و راه درمان در اختیار شماست . کرونا دلیل خوبی برای توجیه بی عدالتی نیست . با وجود اتوماسیون و روش های جدید کنترل احکام کار ساده ای است . مثال اینش است :
پای شتر برای گل لگد کردن خوب است اما به شرط اینکه بخواهد لگد کند .
لطفا بخواهید .... لطفا بخواهید ........لطفا بخواهید ...........
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
با سلام و وقت بخیر بحضور همکاران گرامی دردمند،
آقا سئوالم اینه.....!!!!!
چرا روسای ادارات شهرستان ها و مدیرکل و حتی یکسری همکاران براساس عملکرد مثبت یا منفی سالانه ارتقا یا تنزل پست نمی‌گیرند ( مورد داشتیم شخصی بیش از ده سال مدیر شهرستان بوده!!!!! ایشان اگه واقعا کارشون عالیه ارتقاش بدین و اگه ام که نه تنزل پست بدین بی تعارف!!!) تا بواسطه همین روش اعمالی عملکرد ادارات در همه‌ی زمینه ها چه حقوقی و چه راندمان مثبت کاری افزایش یابد و بهتر شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
1
از مدیران سازمان سوالی داشتم
چطور است که پول دارید برای تعویض سیستم اتوماسیون با آنهمه خرج و مخارج میلیاردی در صورتی که سیستم قبلی هم کار میکرد و مشکلی نداشت ولی پول ندارید برای حکم های کارگزینی و سیستم اداری که مربوط به زمان ناصرالدین شاه قاجار و تحت داس می‌باشد محض اطلاع شما سیستم مزبور از سال 1995 دیگر منسوخ شده است و اکنون در حال ورود به سال 2021 هستیم چهار سال دیگر دوام بیاورید میتوانید جشن سی سالگی تنها برنامه تحت داس دنیا را جشن بگیرید و از مایکروسافت بابت آن جایزه بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
1
حکیم جان از اول سال در استان ............... مزایایی پرداخت نشده حتی هزینه ایاب وذهاب را هم نمی دهند درتعجبم همکاران استانهای دیگر در مورد مقدار باهم بحث می کنند
نظر شما
ادامه