کد خبر: ۶۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس اداره دامپزشکی ساوجبلاغ از کشف حدود یک تن مواد اولیه خوراک دام آلوده خبر داد و گفت: محموله کشف شده شامل ذرت و سبوس مخلوط شده بود که فاقد هویت و همچنین دارای علائم فساد مانند کپک بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر فردین حسین زاده»، رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در با اشاره به اینکه بازرسی از مراکز زیر مجموعه این اداره انجام می‌شود، گفت: کارشناسان نظارت بر بهداشت مواد غذایی این اداره در بازرسی‌های سرزده از یکی از مراکز تولید خوراک دام در این شهرستان یک تن مواد اولیه مخلوط فاقد هویت و آلوده کشف و معدوم کردند.

حسین زاده افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های زنجیره تولید محصولات دامی، تولید خوراک دام است که باتوجه به حساسیت این بخش، اکیپ‌های بازرسی این اداره بصورت مستمر و با دقت بسیار بالا شرکت‌های تولیدی خوراک دام را رصد می‌کنند و نظارت گسترده ای بر آنها دارند.

وی در خصوص یک تن محموله کشف شده در یکی از شرکت‌های تولیدی گفت: محموله کشف شده شامل ذرت و سبوس مخلوط شده بود که فاقد هویت و همچنین دارای علائم فساد مانند کپک نیز بود که مصرف مواد فاسد و کپکی در چرخه تولید خوراک دام عوارض بیماری زایی برای دام و همچنین انسان بواسطه مصرف محصولات دامی خواهد داشت و به همن دلیل با نظارت کامل کارشناسان دامپزشکی معدوم شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
0
مطمئن هستید بقیه نمیزنند؟!!
چندجا بدون اینکه اول گزارش بدین رفتین؟
ناظرين دامپزشکی دیگه یه جوری مینویسن بازدید سرزده که دیگه برای ما عادی شده بقیه بازدید ها از قبل هماهنگ شده است... جالبه واقعاً. فک کن:
کارمند دامپزشکی:سلام حاجی، خوبی؟ خسته نباشید، جسارتاً فردا یه سر همکارمون میاد واسه یه بازدید کوچولو، چیز مهمی نیست یه فرم پر میکنه و برمیگرده، میدونین که کارای اداری ه...
متصدی:سلامت باشی، حالا واجبه بیایین، میخوای من بیام اونجا فرم رو امضا کنم؟
کارمند دامپزشکی:نه حاجی شما زحمت نکشین خودمون میاییم خدمتتون
متصدی:خب میگم نه که یه چند تنی............... بار گرفتیم تو انبار........ گفتم مرتب کنم تا شما بیایین
کارمند دامپزشکی:خب پس حاجی اونو جمع و جورش کنید ما پس فردا میاییم...


واقعاً که، اینو شنیدم که میگم
دامپزشک
|
Spain
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
واویلا یک تن!!!
یک تن که پرتی و افت بار حساب میشه
خودتون خنده تون نمیگیره از این خبرها؟
نظر شما
ادامه