کد خبر: ۶۱۰۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز  (Ph.D) سال ۱۴۰۰، گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۹ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «فاطمه زرین‌آمیزی» اظهار داشت: همه متقاضیان  ثبت نام  و شرکت  در آزمون ورودی مقطع  دکتری نیمه  متمرکز  (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع  دکتری نیمه  متمرکز  (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان  ثبت نام  تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

زرین آمیزی اظهار داشت: تاکنون ۴۳ هزار و ۱۱۹ نفر در این آزمون  ثبت نام  کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد براساس  برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع  دکتری نیمه  متمرکز  (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
6
تفاوت تخصص خوندن در رشته های مختلف:
در پزشکی به منظور درآمد بیشتر می خونن
در دندان پزشکی نمی خونن چون در عمومی هم انقدر درامد دارن که سرشون درد نمیکنه بخونن ولی اگه بخونن صد در صد هیئت علمی میشن
ولی در دامپزشکی افرادی که در چاله افتادن به امید نجات خودشون می خونن غافل از اینکه به چاه میوفتند
از ماست بر ماست تا زمانی که خودمان نخواهیم شرایط رشته عوض نمیشود چرا باید فقط در دامپزشکی داشتن مقاله و کتاب و مدرک زبان معیار باشد ولی در پزشکی و دندان و ... فقط آزمون ملاک باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دستیاری دامپزشکی دوره ی بالینی است و نه تحقیقی!
برای phd ها سوابق پژوهشی میتواند ملاک باشد و باید باشد ولی برای دستیاری ها این خطای فاحش وزارت علوم است. نمیگویم کشورهای دیگه! به همین وزارت بهداشت نگاه کنید که دوره دستیاری اش چگونه است.
آزمون های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی ۱۰۰ درصد نمره قبولی را تشکیل میدهد. و مقاله و پایان نامه و سایر پژوهش ها ملاک نیست چون دستیاری یعنی توانایی درمان بیمار و نه نوشتن isi.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
تمدید نمیشه
نظر شما
ادامه