کد خبر: ۶۱۰۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه همکاری مردم در اجرای طرح محدودیت‌های دوهفته‌ای برای قطع زنجیره ویروس کرونا قابل تقدیر است، از پلمب دو واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «حجت الله مهدوی» پنجشنبه ۶ آذر در بازدید میدانی از سطح شهر کبودراهنگ، اظهارکرد: به‌جز دو مورد مغازه داروخانه دامپزشکی و مغازه تودوزی که به دلیل رعایت نکردن دستورات ستاد کرونا پلمب شدند در دیگر موارد همه مردم در کنار مسئولان تلاش دارند ویروس کرونا را از شهر و دیار خود دور کنند.

وی با حضور در ورودی‌های  این شهرستان نیز ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی و شهرداری، تصریح کرد: همانگونه که این عزیزان برای سلامت مردم تلاش می‌کنند مردم نیز باید به قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای ستاد کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کبودراهنگ در ادامه از ایستگاه بازرسی ورود و خروج در روستای کردآباد و ادارات آموزش و پرورش، گاز، برق و بانک سپه و خیابانهای شهید مطهری و امام خمینی(ره) و جایگاه پمپ بنزین بازدید کرد و به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در یکی از جایگاه‌های سوخت واقع در درون شهر تذکراتی هشداری به جایگاه‌داران داد و این افراد به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
2
مگه داروخانه های دامپزشکی جزو گروه یک نیستن؟
گفته شده که مراکز خدماتی و فروشگاه های دامپزشکی تحت هیج شرایطی تعطیل نمیشن!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
3
اینا از بی مسولیتی ....... رییس سازمان و رییس نظام دامپزشکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
مگر داروخانه ی دامزشکی صاحب و مدیر نداره که هر سازمانی به خودش اجازه یلمیش رو میده.یس اداره دامیزشکی کجاس
واقعا متاسفم برای این 7سالی که برای این رشته تلف کردم
نظر شما
ادامه