کد خبر: ۶۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
گزارش‌ها و شواهد حاکی از این است که ادغام دامپزشکی کشور در مجموعه وزارت بهداشت در مجلس با مخالفتی روبه‌رو نشده بنابراین به زودی باید شاهد تحت پوشش درآمدن سازمان دامپزشکی در مجموعه وزارت بهداشت باشیم...
471044_orig

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تا به حال مشکل و مخالفتی در مورد الحاق سازمان دامپزشکی کشور به وزارت بهداشت وجود نداشته است و با موافقت مجلس این سازمان به مجموعه وزارت بهداشت افزوده می شود.
مصطفی قانعی با بیان اینکه بهداشت و دامپزشکی در بسیاری از وجوه  به هم مرتبط هستند اظهار داشت: در صورت ادغام سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت تصمیمات در زمان کمتر و با هماهنگی بیشتری انجام می شود.
قانعی با اشاره به نگرشی که در گذشته به دامپزشکی بوده و مقایسه آن با دیدگاه امروز اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور در گذشته تنها شامل درمان‌ بیماری‌های دام بوده ولی امروزه بسیاری از بیماری‌ها کشف شده‌اند که با اینکه بیماری در انسان ظهور می‌کند، عامل ایجاد آن در حیوانات است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری‌های اعم از بروسلوز، جنون گاوی، آنفلوآنزا و تب کریمه کنگو مشترک انسان و دام  است اظهار داشت: تلاش ما این است که بتوانیم مسایل مربوط به سلامت مردم را جلوگیری و پیشگیری کنیم.
وی گفت: گزارش‌ها و شواهد حاکی از این است که ادغام دامپزشکی کشور در مجموعه وزارت بهداشت در مجلس با مخالفتی روبه‌رو نشده بنابراین به زودی باید شاهد تحت پوشش درآمدن سازمان دامپزشکی در مجموعه وزارت بهداشت باشیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
fardin
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۹
0
0
سلام از زیر مجموعه در آمدن جهاد یک آرزوی دیرینه است چون دامپزشکی یکی از پر ارتباط ترین نهادها با انسان است انشاءالله برآورده شود وما هم استخدام بشیم چون حالا بیکار وبدبختیم چون سیستم بسته است وسازمان دامپزشکی سرتعظیم به وزرات جهاد دارد خدایا هرکی روزی کسی رومیبنده یا راه کارشو می بنده اون دنیا واین دنیا شرمسار بشه ما که میگیم خدا فقط خدا
عباس
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
0
0
سازمان دامبزشکی و رشته دامبزشکی اونقدر جایگاه دارد که بهتره بگیم وزارت بهداشت به نظام دامبزشکی ملحق میشود.
نظر شما
ادامه