کد خبر: ۶۱۱۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی مازندران، «دکتر احسان زارع» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نکاء منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران، «دکتر احسان زارع» را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نکاء منصوب کرد.

به منظور رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی کرونایی، این جلسه معارفه با حضور معاونین مدیر کل، مسئولین حراست، فاوا و روابط عمومی دامپزشکی استان از طریق ویدئوکنفرانس با همکاران اداره دامپزشکی نکاء برگزار شد و «دکتر شمسی پور» معاون سلامت دامپزشکی استان، حکم مدیر کل دامپزشکی استان را به زارع ابلاغ و اظهار امیدوری کرد تا با همدلی و کوشش سایر همکاران، خدمت رسانی به بهره برداران نکایی در حوزه دامپزشکی با شدت و قوت بیشتری ارائه گردد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران در بخشی از این حکم آورده:

جناب آقاي دكتر احسان زارع

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالي به موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نکاء منصوب مي شويد اميد است با اتكال به خداوند متعال در چارچوب وظايف مصوب، در راستاي تحقق اهداف و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با بهره مندي از ظرفيت و توانمندي همكاران محترم و انجام ساير امور محوله و رعايت اصل اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پیروز باشيد.

دكتر سيد حسين رضواني

مدير كل دامپزشكي استان مازندران

گفتنی است پیش از این «دکتر مرتاضی» عهده دار این مسئولیت بودند که به افتخار بازنشستگی نائل گشته و زارع معاونت اداره دامپزشکی بهشهر و کارشناس دامپزشکی نکا را در کارنامه خدمتی خود دارد.
 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر جمشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
3
این انتخاب شایسته را خدمت دوست و همکار گرامی تبریک عرض میکنم و ارزوی توفیق روز افزون دارم انشاله همیشه موفق و سربلند باشی.ایشون فردی متعهد و با اخلاق هست که لیاقتشون بالاتر از اینهاست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
4
جناب آقای دکتر زارع
با عرض درود و احترام، انتخاب جنابعالی بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نکا را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.
همکار-گنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
5
با سلام و احترام
اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت. سپاس فراوان از آقای دکتر مرتاضی مسئول محترم اداره دامپزشکی شهرستان نکا که در کمال صداقت ودرستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف سازمان دامپزشکی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. بی شک لحظاتی را که در کنارتان گذراندیم از پر بارترین و پر معنی ترین لحظات زندگی ما بوده است و این را مدیون سخاوت و عطوفت بی مثال شماییم .از اینکه سالها دانش تجربیات و محبت و حمایتتان را بی دریغ به ما بخشیدید سپاسگذاریم . نام نیکتان همواره در دل و زبانمان جاری خواهد ماند. از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.
انتصاب آقای دکتر زارع بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نکا را به ایشان، همکاران محترم شهرستان نکا تبریک عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف تان بیش از پیش موفق و مویدباشید.
نظر شما
ادامه