کد خبر: ۶۱۱۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتشار عکس‌هایی از مرغ‌های بسته‌بندی و ریخته شده بر زمین در فضای مجازی منتشر و گفته شد مردم کامفیروز مرودشت فارس، مرغ گران نخریدند و تولیدکنندگان ناچار شدند این کالا را به بیابان بیندازند؛ اما این شایعه را فرماندار مرودشت رد کرد و گفت موضوع چیز دیگری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، طی ۲ روز گذشته عکس معدوم سازی گوشت مرغ در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت به همراه متنی که حکایت از این دارد که سزای گرانی نخریدن است،بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

در این مطلب همچنین آمده است: مردم کامفیروز با نخریدن مرغ، مرغ فروشی های این منطقه را مجبور به دور ریختن گوشتهای فاسد مرغ کرده‌اند.

گوشت‌ها فاسد بود اما نخریدن شایعه است

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عکس‌های منتشر شده از معدوم سازی گوشت‌های فاسد در کامفیروز گفت: این مرغ‌ها را کارکنان شبکه بهداشت این شهرستان معدوم کردند.

«رهام پیکری» افزود: بازرسان شبکه بهداشت این شهرستان بصورت مداوم محصولات غذایی و خصوصا گوشت‌های فاسد شده و تاریخ گذشته را معدوم می‌کنند و این موضوع ارتباطی با گرانی کنونی قیمت مرغ ندارد.

وی ادامه داد: مطالبی که با عکس‌های منتشر شده از معدوم سازی مرغ های فاسد در کامفیروز در فضای مجازی منتشر شده شایعه‌ای است که صحت ندارد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
اخه مرد مومن اگه خریده بودن که این مرغا الان تو یخچال خونه بود،باید قبول کنی به لطف اقای روحانی وکارکزارنی همچون شما قدرت خرید مردم کاهش یافته
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
فقط خواهشا درست معدوم بشه
نظر شما
ادامه