کد خبر: ۶۱۲۳

حکیم مهر - فیلم تلویزیونی "گل برار" به کارگردانی و تهیه کنندگی منصوره صالحی ساروی،سوم تیر از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. 
منصوره صالحی گفت:این تله فیلم با نگاهی به رابطه بین کودک و حیوان اهلی ساخته شد و داستان زندگی پسر بچه ای به نام گل برار را به تصویر می کشد که قصد دارد با اسبش رخش کنار دریا برود و مسافران را با اسب خود سواری دهد،اما طی حادثه ای که منجر به از دست دادن رخش می شود،گل برار تصمیم دیگری می گیرد و این تصمیم او را درمسیر تازه ای از زندگی قرار می دهد.

وی که خود نویسندگی فیلمنامه "گل برابر" را بر عهده داشته افزود: دراین فیلم که در روستای ریگ چشمه از توابع بخش مرکزی ساری و جنگل های شمال تصویربرداری شده،بازیگرانی چون مینا نوروزی،پرستو صالحی،هرمز سیرتی،داود سعیدی،علی آهنگری در کنار بازیگران کودک و نوجوان همچون محمد حسین زاده،مبین فلاحتی،علیرضا قاسمی،میلاد محمدنژاد،آرزو پوردهقان و امیرحسین ملکی به ایفای نقش پرداخته اند.

صالحی ساروی اظهار داشت:علی آهنگری -دستیار اول کارگردانی،احسان فقیهیان- مدیریت تصویربرداری و تدوین،آرش نجفیان-صدابرداری،حسن فقیهیان -مدیریت تولید و پدرام کشتکار نیز ساخت موسیقی گگل برار" را بر عهده داشته اند.

بنابراین گزارش؛این تله فیلم جمعه سوم تیر ساعت 17 و 30 دقیقه در قالب سینما آفتاب از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

 

نظر شما
ادامه