کد خبر: ۶۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

با صدور حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر حمید رضایی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل منصوب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مدیر کل دامپزشکی استان در مراسم معارفه دکتر حمید رضایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان قزوین که با حضور رؤسای ستادی این اداره کل برگزار شد گفت: حوزه معاونت اداری، پشتیبانی یکی از مهمترین ارکان هر دستگاه اجرایی است که خوشبختانه در مجموعه دامپزشکی استان قزوین با هماهنگی و همکاری کلیه بخشهای فنی و اداری، مجموعه دامپزشکی استان قزوین در ارزیابی های عمومی و تخصصی به عمل آمده حائز رتبه های برتر کشوری و استانی شده است.

«دکتر حمید زینالی» تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان قزوین در ارزیابی عملکرد انجام شده در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر در بین دستگاههای خدمات رسان و موفق به کسب رتبه چهارم در بین کلیه دستگاههای اجرایی استان شد، همچنین در بحثهای فرهنگی و ورزشی و عقیدتی و مقابله با کرونا  نیز همواره مورد تقدیر مسئولین بالادستی و دستگاههای اجرایی همکار قرار گرفته که این مهم حاصل همکاری و همدلی مجموعه پرسنل در ستاد و ادارات  دامپزشکی زیر مجموعه شهرستانی است.

دکتر زینالی در بخش دیگری از صحبتهایش ضمن اشاره به فشارهای اقتصادی که در سالهای اخیر دستگاههای اجرایی با آن دست به گریبان بودند گفت: خوشبختانه اداره کل دامپزشکی استان قزوین با همراهی و هماهنگی پرسنل و مدیران، سعی در تامین واکسن و وسایل آزمایشگاهی و تامین هزینه خودروها برای نظارتهای بهداشتی، خدمات رسانی به روستائیان و... داشته است که تا کنون خوشبختانه این اهداف محقق شده است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم با صدور حکمی از سوی دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، دکتر حمید رضایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان قزوین منصوب شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
خوشبختانه اداره کل دامپزشکی استان قزوین با همراهی و هماهنگی پرسنل و مدیران، سعی در تامین واکسن و وسایل آزمایشگاهی و تامین هزینه خودروها برای نظارتهای بهداشتی، خدمات رسانی به روستائیان و... داشته است...
عجب...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
4
ایشان که معاون بودن قبلا!
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
5
1
سلام.جناب اقای دکتر حمید خان رضایی،امید که همیشه سلامت و تندرست باشید.
سازمان دامپزشکی به افراد پاکدست،صادق و شجاعی همچون حضرتعالی نیازمند است تا بتواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
نظر شما
ادامه