کد خبر: ۶۱۳۳

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی به تازگی عنوانی جدید برای روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان بکار برده است.

این پایگاه در خبری که دوم تیرماه سالجاری منتشر نمود از عبارت "اداره" برای توصیف روابط عمومی و امور بین الملل نظام دامپزشکی استفاده نمود.

این در حالی است که به تازگی روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در حال تجربه مدیریت یک دامپزشک اهل رسانه است و باید منتظر ماند تا اثرات تحول در روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با مدیریت جدید خود - دکتر مهدی حسن پور - نمایان گردد.

گفتنی است سازمان نظام دامپزشکی از بدو دوره سوم شورای مرکزی و ریاست دکتر آقامیری تاکنون همواره عبارت "امور‎ بین‏الملل" را به خود دیده و در مقاطع مختلف و کوتاه دامپزشکانی نظیر دکتر آرش فرهودی و دکتر علی باغبان‎زاده و غیردامپزشکانی نظیر مهندس علیرضا کیهان‎پور به طور مستقیم مسئولیت این امور را بعهده داشته و در مقطعی هم برخی بصورت توأم با روابط عمومی، امور بین‎الملل را مدیریت نموده‎اند.

هر چند عنوان امور بین‎الملل در مقاطعی هم کاملاً به حاشیه رفت و حتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی اثری از آن در کنار روابط عمومی دیده نمی‎شد اما انتظار می‎رود در دوره جدید روابط عمومی و امور بین‎المللی نظام دامپزشکی اقدامات جدیدی در زمینه امور بین‎الملل صورت پذیرد.

 

خبر مرتبط :

غفلت سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی از روز جهانی شیر / استقبال زودهنگام جامعه دامپزشکان

 

 

نظر شما
ادامه