کد خبر: ۶۱۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از کشف ۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع دل و جگر گاو و گوسفند و کله پاچه غیربهداشتی با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «سرهنگ علی‌رضا دلیری» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی منزلی که در آن کشتار غیرقانونی احشام صورت می‌گرفت، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کله پاچه و دل و جگر غیربهداشتی انواع احشام که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک دستگاه سردخانه ۵ تنی نیز کشف و یک دستگاه خودرو که کار توزیع دل و جگر و کله پاچه‌های غیربهداشتی را برعهده داشت، توقیف شد.

دلیری در پایان و با اشاره به تحویل موادغذایی غیربهداشتی کشف شده به اداره کل دامپزشکی، از دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
1
جای بسی تعجب هست که در این خبر که نیروی انتظامی محموله رو کشف و ضبط کرده و این در سکوت روابط عمومی دامپزشکی انجام شده است.
ناشناش
|
Germany
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
با سلام. در ‌اقدام‌ دامپزشکی‌ به توصیه و سفارش ‌پرسنل اطلاعاتی ‌نیروی ‌انتظامی ‌‌دال‌ بر‌ عدم ‌نشر‌خبر ‌تا ‌اینکه ‌چند‌ مکان ‌دیگر ‌برخورد ‌شود ‌و دامپزشکی‌ حسن رازداری را بجا آورد. و این تجربه ای شد جهت موارد دیگر .
نظر شما
ادامه