کد خبر: ۶۱۳۶۷

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور کاهش تردد شهروندان محترم در شرایط شیوع کرونا و همچنین پیشگیری از اختلال در کسب و کار در حوزه دامپزشکی، کلیه مجوزهای صادره از سوی اداره کل دامپزشکی استان تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل ار روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مسعود اصغری» بیان داشت: در شرایط شیوع کرونا می بایست تمام توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان و در عین حال انجام فعالیت های ضروری دامپزشکی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به کار بگیریم.

وی افزود: در این راستا کلیه مجوزهای صادره از سوی دامپزشکی که مدت اعتبار آن منقضی گردید و یا رو به اتمام است تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید گردید که باعث کاهش تردد و مراجعه شهروندان به ادارات دامپزشکی و عدم اختلال در کسب و کار آنان خواهد شد.

معاون سلامت دامپزشکی استان از دامداران، روستائیان و شهروندان درخواست نمود در شرایط شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت خود و سایرین پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و به منظور کاهش تردد، حتی المکان از مراجعه حضوری به ادارات دامپزشکی خودداردی و کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به دامپزشکی را از طریق کانال های خبری و اطلاع رسانی مربوط به این اداره کل در فضای مجازی پیگیری نمایند.

 

نظر شما
ادامه