کد خبر: ۶۱۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور و سفیر ایران در مسکو بصورت ویدیو کنفرانس جلسه ای را برگزار کردند و در خصوص هماهنگی بیشتر در خصوص صادرات محصولات کشاورزی ایران به آن کشور تبادل نظر کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور، جلسه‌ای به صورت ویدئویی با حضور دکتر ماکنعلی و سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در مسکو جناب آقای کاظم جلالی روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۹/۲۰ در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید .

  این جلسه با هدف تحکیم روابط بین دو کشور در زمینه واردات و صادرات فراورده های خام دامی، آبزیان و لبنیات هماهنگ شد که دکتر ماکنعلی ضمن تشکر از زحمات جناب آقای جلالی و همکاران ایشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو خواستار ارتباط بیشتر و پیگیری امور مرتبط در زمینه صادرات ایران به ویژه شیر و محصولات لبنی شدند؛ همچنین ایشان گزارشی از میزان واردات و صادرات دو کشور را بیان کردند .

  لازم به ذکر است در حال حاضر کشور ایران صادرات شیر و فرآورده های لبنی و آبزیان شامل میگو، ماهی و خاویار به فدراسیون روسیه دارد .

جناب آقای جلالی ضمن اظهار خشنودی از بهبود روابط بین دو کشور در زمینه دامپزشکی به ویژه در زمان ریاست کنونی سازمان خواستار انتقال موضوعات مورد نظر به منظور پیگیری و هماهنگی های بعدی از مسیر دیپلماتیک شدند .

همچنین با پیشنهاد دکتر ماکنعلی مقرر شد جلسه ویدئو کنفرانس با همکاری سفارت با سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه گیاهی فدراسیون روسیه (راسلخوزنادزور) با حضور تمام سازمان های مرتبط و همتایان ایشان در فدراسیون روسیه برای افزایش روابط دو جانبه بین دو کشور در حوزه های مختلف همکاری، هماهنگ گردد .

در این جلسه همچنین جناب آقای حیدری رایزن اقتصادی و مسئول بخش تجاری سفارت ج.ا. ایران در مسکو، دکتر رحمان میرزایی مدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی و امور بین الملل سازمان، دکتر حمید نجار مدیر کل قرنطینه و امنیت زیستی، مهندس صالحی معاون مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و دکتر عطیه دباغیان معاون مدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی و امور بین الملل حضور داشتند .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
Germany
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
5
2
سلام
معمولا در رعایت نوشته‌ها و مطالب، سعی در رعایت شان و شخصیت افراد میشه.
وقتی در خبری از دکتر ماکنعلی با لقب «دکتر» ذکر میشه، باید الزاما طرف مقابل هم با همون لقب ذکر بشه
اگر خبرنگار محترم در حکیم مهر و یا دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی سفیر محترم ایران در روسیه رو نمی‌شناسند، باید عرض کنم که ایشون:
نماینده ۴ دوره‌ی مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی
نماینده‌ی ۱ دوره‌ی مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی
عضو و دبیر و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس
و هم‌ اکنون هم سفیر جمهوری اسلامی ایران در دومین ابرقدرت دنیا
«دکتر» کاظم جلالی هستند
خیلی جالبه که از رئیس سازمان دامپزشکی، با عنوان دکتر یاد میشه و از دکتر کاظم جلالی، به عنوان «آقای کاظم جلالی» ذکر میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
خیلی خوبه که اینجا امکان نوشتن براتون فراهم هست که این گلایه ها را بنویسید تو سایت با کد سازمان که این امکان به شما داده نشده البته امیدوارم روابط بین الملل سازمان دامپزشکی که اصل خبر را منتشر کرده اند بخوانند و به دغدغه شما رسیدگی کنند در هر صورت چیزی متوجه بازنشر کنندگان مطلب نخواهد بود چرا که رعایت امانت یکی از الزامات انتشار اخبار است
نظر شما
ادامه