کد خبر: ۶۱۳۹۹

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به آب گرفتگی شدید در روستای فیروز اباد ابرکوه حدود ۳۰ منزل غیر قابل سکونت شدند و ۵۰ خانوار نیز خسارت دیدند و تعداد ۱۰۰ رأس دام سبک نیز بر اثر سیل و آب گرفتگی تلف شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، «سید مهدی حسینی» در خصوص وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان روستای فیروزآباد ابرکوه گفت: ۳۵ نیروی هلال احمر در روستای فیروزآباد ابرکوه به کار امدادرسانی به سیل‌زدگان پرداختند و ۱۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان آسیب دیدگان سیل توزیع شده است .

وی افزود : با توجه به آب گرفتگی و ورود روان آب در شهر ابرکوه به خصوص روستای فیروز آباد که آبگرفتگی شدیدتری وجود داشت نیروهای هلال احمر اقدام به کمک رسانی‌های اولیه و همچنین تخلیه آب از منازل کردند و نهایتا آب کشی از منازل به پایان رسید.

حسینی تصریح کرد: ۳۵ نیروی امداد و نجات هلال احمر در روستای فیروزآباد ابرکوه و در مجموع ۷۴ نیروی هلال احمر در سراسر استان در بارش اخیربه کار امدادرسانی پرداختند.

معاون جمعیت هلال احمراستان با بیان اینکه کار اسکان اضطراری خانوارهای خسارت دیده انجام شده افزود: ۱۰۰ بسته سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۳۰۰ تخته پتو، ۵۰۰ ست ظروف، ۵۰ تخته موکت،  ۵۰ قطعه نایلون بین ۵۰ خانواری که بر اثر سیل دچار آسیب شدند توزیع شده و کمک رسانی هلال احمر تا زمانی که نیاز باشد ادامه دارد.


 

نظر شما
ادامه