کد خبر: ۶۱۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعتبارات یارانه نهاده ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی به غیر از گندم در لایحه بودجه سال آینده ۲۸۱.۵ درصد نسبت به سال ۹۹ رشد نشان می دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی ضمن بیان این مطلب افزود: دولت یارانه نهاده ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی به غیر از گندم از محل اعتبارات هزینه ای ملی وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را ۲۴۸۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

«حسن قاسمی» اظهار داشت: این رقم در بودجه سال ۹۹ در همین ردیف ۶۵۰ میلیارد تومان بود.

وی گفت: دولت برای خرید تضمینی گندم و یارانه نان نیز از محل دیگر یعنی از ردیف ۱۶ جدول تبصره (۱۴) لایحه بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده ضمن آن که درسال ۱۴۰۰ با تصمیمات هیات وزیران علاوه بر اعتبار فوق، منابع لازم برای خرید گندم از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی شرک بازرگانی دولتی ایران نیز تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ساماندهی تولید و خرید تضمینی چای ۲۰۰ میلیارد تومان در جدول مصارف هدفمندسازی یارانه ها، موضوع تبصره (۱۴) از سوی دولت در لایحه ۱۴۰۰ پیشنهاد شده که نسبت به رقم ۱۶۰ میلیارد تومان سال ۹۹ در همین ردیف ۲۵ درصد رشد نشان می دهد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی در بخشی از سخان خود درباره یارانه خرید واکسن و واکسیناسیون دام گفت: اعتبارات واکسن و واکسیناسیون دام در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجموع ۶۵۰ میلیارد تومان لحاظ شده که حاکی از افزایش ۱۹۶.۴ درصدی نسبت به سال ۹۹ است.

وی ادامه داد: از مبلغ یاد شده ۳۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات هزینه ای ملی دامپزشکی کشور و ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر از محل ردیف ۲۰ جدول مصارف هدفمندسازی یارانه ها برای واکسن و واکسیناسیون پیش بینی شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
2
میخوام صد سال سیاه اضافه نشه وقتی کارکنان دامپزشکی نو درصدشون زیر خط فقره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
1
بگو اول شما حقوق کارکنان فنی دامپزشکی را درست کنید نمیخاد اعتبار واکسیناسیون را زیاد کنید چون برای یک شهرستانی که ۳۰۰_۴۰۰هزار دام داره دو نفر بدبخت باید برن انواع واکسنها را مفت ومجانی بزنن با حقوق یک گدا سر کوچه.لعنت بر دامپزشکی
نظر شما
ادامه