کد خبر: ۶۱۶۳۳

شهردار کرمان از اعلام آمادگی سازمان‌های مردم‌نهاد برای عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «سیدمهران عالم‌زاده» با اشاره به لزوم ساماندهی پناهگاه نگهداری سگ‌های بدون صاحب اظهار کرد: با در نظر گرفتن فصل بارندگی و ایجاد مشکلاتی برای پناهگاه، از چند ماه پیش اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد سایه‌بانی مناسب گفت: اقدامات دیگری چون جداسازی سگ‌ها نیز مورد تأکید بود که توسط معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان مدیریت پسماند به خوبی اجرا شد.

شهردار کرمان بر اساس اقدامات انجام شده، پیشرفت کار را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات دیگری ازجمله کاشت درخت، تکمیل روشنایی و تداوم اجرای سایه‌بان‌ها نیز در دستور کار است.

وی در خصوص چگونگی عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب افزود: در حال حاضر، تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد اعلام آمادگی کردند تا به صورت رایگان سگ‌ها را عقیم‌سازی کنند که امیدواریم با حضور این گروه‌های مردمی، عقیم‌سازی سگ‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

عالم‌زاده با بیان اینکه وضعیت نسبت به قبل به مراتب بهتر شده است، گفت: تلاش می‌کنیم زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب نیز در شهر افزایش یابد تا شهروندان با مشکل کمتری در این زمینه مواجه باشند.

وی با تأکید بر بازدید هفتگی از چگونگی روند تجهیز و تکمیل پناهگاه درجهت سرعت‌بخشیدن به کارها، گفت: خوشبختانه در حال حاضر، شیوه انجام کار با حضور تعدادی از حامیانِ واقعی تغییر کرده است.

شهردار کرمان افزود: تلاش می‌کنیم از از تجربیات تمام سازمان‌های مردم‌نهادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، استفاده کنیم.

 
نظر شما
ادامه