کد خبر: ۶۱۷۰۲

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد:به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و رفاه حال شهروندان، امکان خرید اینترنتی دام بهداشتی فراهم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و رفاه حال شهروندان، امکان خرید اینترنتی دام بهداشتی فراهم شد.

دام دلخواه شهروندان که از 3 جایگاه‌ عرضه بهداشتی دام این سازمان که در 3 پهنه شرقی، غربی و جنوبی شهر تهران واقع شده‌اند، تأمین و به نشانی اعلام شده از سوی خریدار ارسال می‌شود.

این اقدام با توجه به انجام معاینه و نظارت بهداشتی قبل و بعد از ذبح دام توسط دامپزشکان مستقر در این مراکز، در جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین دام و انسان نظیر تب کریمه کنگو مؤثر است.

ناظران در محل ذبح شرعی دام، حضور و بر نحوه انجام آن نظارت مستقیم دارند و هرگاه به تشخیص دامپزشک مستقر، قسمتی یا تمام لاشه ضبط شود، خسارت آن به خریدار پرداخت می‌شود، ضمن اینکه دام خریداری شده به صورت دقیق با ترازوهای دیجیتال توزین می‌شود.

همچنین، با توجه به حمل و نقل بهداشتی دام و تحویل دام خریداری شده به نشانی اعلام شده از سوی خریدار، انجام خرید اینترنتی موجب کاهش رفت‌وآمدهای درون‌شهری و آثار و عوارض ناشی از آن از جمله تراکم ترافیک و تشدید آلودگی هوا می‌شود

شهروندان برای خرید دام مورد نظر خود می‌توانند به نشانی اینترنتی  http://damebehdashti.tehran.ir  مراجعه کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نیز خرید تلفنی دام بهداشتی، می‌توانند با شماره 55050000 تماس حاصل بگیرند.

 
نظر شما
ادامه