کد خبر: ۶۱۷۴۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در محل دفتر رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «حجت الاسلام و المسلمین میرزائی» مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی کرمانشاه و «دکتر حسین حیدری» مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در سازمان جهاد کشاورزی با «نوربخش حاتمی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این جلسه دکتر حیدری پتانسیل ھا و ظرفیت ھای استان کرمانشاه را در بخش دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل بیان کرد و بر تعامل و همراهی این دو دستگاه تاکید کرد. مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه پتانسیل فنی خوب، تعامل بسیار بالا، نیروهای جوان و کارآمد استان را برشمرد و سپس گزارش عملکرد این اداره کل را ارائه و به تشریح مسائل حوزه های کاری پرداخت.

وی افزود: با برنامه ریزی دانش محور می توان در راستای افزایش شاخص های بهداشتی و تولیدی گام برداشت.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه با توجه به شرایط ویژه استان و مرز مشترک با کشور عراق، نقش دامپزشکی استان در کنترل و پیشگری از بیماری های دامی را بسیار حساس توصیف کرد و تاکید داشت که این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

وی با اشاره به سختی های موجود در ارائه خدمت به عشایر استان خاطر نشان کرد پرسنل دامپزشکی در شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی استان خدمات رایگان خود را به هم استانی ها ارائه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرزائی با اشاره به نظارت های شرعی دامپزشکی در کشتارگاه ها تامین گوشت مصرفی حلال و بهداشتی برای شهروندان را کاری بسیار ضروری و ارزشمند دانست.

وی امنیت غذایی را یک موضوع مهم عنوان و خاطر نشان کرد نقش ناظرین شرعی در کشتارگاه ها و حضور آنان جهت تامین غذای حلال بسیار قابل توجه و مهم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر حیدری در این مسئولیت و آرزوی توفیق برای وی از همکاری و تعامل دامپزشکی با سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر و تشکر کرد.

حاتمی ابراز امیدواری کرد که با همفکری و تعامـل در سالی که مزین به نام جهش تولید است خدمات مطلوبتری به بهره بردارن ارائه شود.

وی افزود با توجه به تخصص و تعهدی که در دامپزشکی استان وجود دارد نقش آن در صیانت از سرمایه های دامی و اشتغال پایدار نقش بسزا و حساسی است.

حاتمی از زحمات مجموعه دامپزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و حفظ سرمایه دامی استان تقدیر کرد و بر حمایت همه جانبه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از مجموعه دامپزشکی استان بمنظور پیشبرد اهداف سازمانی تأکید کرد.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
23
4
تعامل بین دو دستگاه اصطلاح خوبی برای ارتباط بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی نیست در واقع ما و جهاد یک مجموعه هستیم و این جمله رو برای سایر دستگاههایی که خارج حوزه جهادکشاورزی هستندبایستی بکار ببرید.
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
8
واقعا اگه به حرفتون اعتقاد دارین که نقش دامپزشکی اینهمه مهم و حیاتیه چرا تو پرداختی ها اینهمه ضعیف هست؟واقعا ارزش کار زحمتکشان سازمان دامپزشکی اینهمه پایینه که حقوقش اندازه اضافه کار یه پرستار باشه؟چرا یه قدم برا رفاهشون برنمیدارین اگر واقعا اینهمه به حرفاتون ایمان دارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
2
خسته ام
فقط برای اخبارتون یه گزینه لایک و دیس لایک بگذارید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
2
4
سلام
به به چشم ما به جمال مهندس الفتی عزیز روشن شد.
آقای دکتر حیدری آرزوی موفقیت برای شما و مجموعه دامپزشکی استان دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
4
3
واقعا چقدر به این تعارفات اعتقاد داریم واقعا این کلماتی که بکار میبریم مثل کارآمد،تعامل بالا و... واقعی هست اگر این جوریه چرا دامپزشکی اینقدر نامتعادل شده
امیدوارم دکتر حیدری این جملات رو در روز خداحافظیتون تکرار کنید
فعلا اول راهید
دکتر دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
1
واقعا توی این شرایط که حقوق های دریافتی ........ کمتر از ۳تومن هست و واحدها همگی در حال تعدیل نیرو و تعطیلی هستن و هیچ نظارتی از سمت اداره و نظام روی کار مسئولین فنی وجود نداره. چطور ......... این حرفا رو زدید؟ مشکل‌ما از روزی شروع شد که با جهادکشاورزی در یک راستا قرار گرفتیم اگر خیلی دلسوز هستید بجای تعامل با جهاد کشاورزی‌، سعی کنید دامپزشکی رو به وزارت بهداشت مرتبط کنید چیزی که در شان این رشته هست.
نظر شما
ادامه