کد خبر: ۶۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
از امروز سعی می‌کنیم نقد رو بچسبیم و راه نسیه رو ببندیم بنابرین شما هم لطف کنید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، نقداً جای این دو را عوض کنید یعنی اول انتقاد کنید بعدش اگر دیدید ظرفیتش رو داریم از پیشنهاد هم محروممون نکنید / خواهش می‌کنیم نقدمان کنید اما وجداناً حواسمون باشه نقد عالمانه رو خدای نکرده با هتاکی و به کاربردن الفاظ ناشایست اشتباه نگیریم...

حکیم مهر - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی دست به انتشار متنی با ادبیاتی متفاوت بر روی پایگاه رسمی اطلاع رسانی این سازمان زد.

دکتر مهدی حسن‎پور که عنوان مشاور دکتر آقامیری را هم در حکم خود می‎بیند در قالب متن زیر هر چند با ادبیاتی عامیانه و غیررسمی، از اعضاء سازمان نظام دامپزشکی خواست به نقد این سازمان اهتمام ورزند.

متن کامل نوشته دکتر مهدی حسن‎پور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی با عنوان "نقد کردن بهتر از سکوت کردن است!" بدین شرح است :

" از امروز سعی می‌کنیم نقد رو بچسبیم و راه نسیه رو ببندیم بنابرین شما هم لطف کنید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، نقداً جای این دو را عوض کنید یعنی اول انتقاد کنید بعدش اگر دیدید ظرفیتش رو داریم از پیشنهاد هم محروممون نکنید. ما فکر می‌کنیم اگر نقد نشیم بزرگ نمیشیم یعنی رشد نمی‌کنیم و درجا می‌زنیم. هرچند ما جوونیم و فی‌الحال در حال تجربه نخستین تجربه هامون هستیم اما یادمون باشه اینجا جایگاهی است که پیشینه علمی دیرینه و پشتوانه‌ای از تجربه مردان بزرگی دارد که نخستین پایه و مایه دامپزشکی کشور بنام آنان ثبت شده است اگرچه آنان امروز عصا زنان در دانشکده‌هایند و یا در جوار رحمت حق نظاره‌گر رفتار شاگردان خود در این حرکت پرشکوه هستند.
تعداد زیای مجله؛ نشریه الکترونیکی و همچنین تشکل‌های دامپزشکی داریم که بسیاری از استادان باتجربه و فرهیخته و همچنین دامپزشکان جوان، با انگیزه بسیار بالائی در آن‌ها به نفع اقتصاد کشور فعالیت می‌کنند اما این فعالیت‌های مفید و پراکنده زمانی موثرترخواهد شد که با زبانی مشترک و از جایگاهی قانونمند ارایه شود خب چه جایگاهی بهتر از سازمان نظام دامپزشکی که همواره خود را نماینده و یاریگر بخش خصوصی می‌داند؟
ما معتقدیم همان اندازه که به فکر اقتصاد کشور و اعتلای علم و دانش هستیم باید کمی هم به فکر مشکلات صنفی خود و ارتقایشان و جایگاه واقعی رشته دامپزشکی هم باشیم.
ما فقط یک ساختمان چند طبقه و تعدادی کارمند نیستیم ما تقریبا 30 هزار نفریم یعنی 30 هزار نخبه،30 هزار اندیشه با سطح تحصیلات عالیه، که به حول و قوه الهی اگر دست یاری بهم بدیم مطمئناً می‌توانیم دوره‌ای باشکوهتر از قبل برای دامپزشکی کشور رقم بزنیم چرا که خواستن توانستن است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز در دوره جدید راهبرد " نقد از درون پیشرفت از برون "را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است پس با کمی درنگ می‌بینیم که برای جهش چیزی کم نداریم فقط باید کمی معرفت و رفاقت چاشنی کار کنیم که روابط عمومی وامور بین الملل نقداً دست یاری و رفاقت را بسوی همه همکاران در همه بخش ها دراز می‌کند به این امید که دست خالی ما با نقدهای عالی شما پرو پیمان برگردد.
برای آغاز کار نیز از این پس بخش نظرات شما در انتهای هر خبر که در این سایت منتشر می‌شود فعال خواهد شد این بخش یعنی "هر چه می خواهد دل تنگت بگو " ، ما جداً معتقدیم " تلخی نقد به از شیرینی قند " پس خواهش می‌کنیم نقدمان کنید اما وجداناً حواسمون باشه نقد عالمانه رو خدای نکرده با هتاکی و به کاربردن الفاظ ناشایست اشتباه نگیریم خلاصه کاری کنید که هر چی نوشتید رو بتونیم منتشر کنیم حتی اگر مثل این دو بیتی ما که به همه چیز شبیه هست الا دوبیتی.
               دامپزشک داد بزن سازمان نظام است اینجا                               سخن نقد بگو نسیه حرام است اینجا
               چون به خون جگر این بخش فراهم کردم                                 گر تو هم نقدم نکنی کار تمام است اینجا
دکتر مهدی حسن‌پور حسکوئی
مشاور رئیس، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل
"

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهار
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
حداقل کلمه پایگاه رسمی و ادبیات عامیانه را بولد نمیکردی. این جوری معلوم نمی شد ..............
مزدک
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
متاسفانه ما دامپزشکان از اینکه بگیم دامپزشکیم ........اخه دامدار قصاب و مهندس و ... جوری نگاه می کنن که انگار ..... که به بقیه موجودات که ..... هستن فکر کنی دست بزنی یا زنده بودنشون اهمیت داشته باشه.ما ها که .... .گاو و گوسفندها هم خودکشی کنن راحتترن
نظر شما
ادامه