کد خبر: ۶۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت تامین و توزیع آب شرب در جنوب استان بوشهر بهبود یابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حجت‌الاسلام موسی احمدی» اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در دیدار با وزرا و مدیران کشوری برای تأمین نیازهای مردم تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان دامپزشکی استان به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه دامپزشکی چهار شهرستان جنوبی استان اشاره کردیم.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت بالای جنوب استان، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه‌ای که در جنوب استان وجود دارد بتوان از قابلیت‌ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: در این دیدار رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به ظرفیت‌های موجود از تلاش برای ایجاد و اجرای چند طرح در شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه و توسعه اشتغال در این حوزه خبر داد.

نماینده جنوب استان بوشهر با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: در این نشست مشکلات آب شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی همچون کمبود سهمیه آب، معیوب بودن شبکه‌های داخلی، ضرورت توسعه و بازسازی شبکه‌های آب، ساخت مخازن ذخیره، اصلاح و افزایش خطوط انتقال و افزایش ظرفیت آب‌شیرین کن مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
1
واقعا این خبر چقدر اهمیت داره که اینقدر براش وقت گذاشتین حکیم جان
نظر شما
ادامه