کد خبر: ۶۱۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران گفت: برای رضای خدا کار کنیم و مفید باشیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، جلسه شورای هماهنگی مدیران دامپزشکی مازندران روز سه شنبه 9 دیماه بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات ستادی با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات و با حضور روسای ادارات شهرستانی بصورت مجازی تشکیل شد.

در این جلسه بعد از سخنان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و معاونین، روسای ادارات ستادی عملکرد 9 ماهه شهرستانها را در حوزه های فنی مورد بررسی قرار دادند و سپس مدیر کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر رعایت مسائل طرح شده فنی و اداری از زحمات شبانه روزی پرسنل دامپزشکی در استان برای ارائه خدمات به بهره برداران در ایام کرونایی تقدیر کرد.

«دکتر سید حسین رضوانی» در ادامه اظهار داشت، مسئولیت پذیرفتیم برای درست کار کردن، برای رضای خدا، بنابراین باید مفید باشیم و در انجام امورات محوله اداری نباید کوتاهی کنیم تا تولید کنندگان و فعالان بخش خصوصی مرتبط با حوزه دامپزشکی بعنوان مخاطبین و بهره برداران اصلی ما باید در ایامی که محدودیت های اجتماعی بواسطه کرونا ویروس وجود دارد از خدمات بهداشتی ما بهره مند باشند.

ایشان ضمن اشاره به دستور العمل های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور خواستار رعایت دقیق این دستورالعملها مطابق با قوانین و مقررات شد و افزود، تلاش کنیم با ارائه خدمات دامپزشکی تا جائیکه قوانین اجازه می دهد، رضایتمندی ارباب رجوع را داشته باشیم.  

وی صرفه جوئی در امورات جاری، حفظ اموال دولتی، سوء استفاده نکردن از جایگاه های اداری و انجام وظیفه در چارچوب قوانین را از جمله انتظارات خود از پرسنل دامپزشکی مازندران عنوان کرد .

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران در پایان ضمن تاکید مجدد بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونائی بیان داشت، دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد و همه باید اقدامات بهداشتی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس بکار بگیریم.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
کلینیسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
22
0
آقای دکتر رضوانی شخصیت برجسته و پر از مناعت طبع در استان مازندران هستند ، مسوول محترمی که دل به حرفهای همکاران میدن و برای از بین بردن دغدغه همکاران آنچه از دستشون برمیاد کوتاهی نمیکنند ،.
مطمئنم اگر شرایط قانونی اجازه میداد شاهد موارد فوق العاده ای از همکاری آیشون بودیم .
از لطفی که نسبت به همکاران در استان مازندران دارند بسیار سپاسگزاریم و میدونیم که در شرایط فعلی نقایصی هم امکان داره وجود داشته باشه ولی اینکه مسوولی در همین شرایط حداکثر تلاشش رو برای رفع مشکل همکاران بکار ببره باعث سربلندیه .
براشون آرزوی خوب فراوان داریم ، مدیر پاکدستی که هیچوقت شاهد موارد تخلف مالی و اداری و مدیریتی از ایشون نبودیم و مانند برخی مدیران دنبال رانت و زد ‌بند های خاص نیستند .
دکتر رضوانی نمونه یک مدیر و دامپزشک جنتلمن در سیستم دامپزشکی هستند .
امیدواریم مسوولین سازمان دامپزشکی قدر اینگونه مدیران رو بدانند .
نظر شما
ادامه