کد خبر: ۶۱۹۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان فلاورجان، از زحمات دکتر سید اکبر حسینی تجلیل و پژمان تاجی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با سفر به شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری با «مهندس علی ساعدی» فرماندار دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف در حیطه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر موحدی در این دیدار به تشریح اصلی ترین وظایف سازمان دامپزشکی کشور در عرصه صیانت از سرمایه های دامی، مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی و ...پرداخت.

وی تصریح کرد:علی‌رغم کمبود اعتباراتی که در حوزه دامپزشکی استان اصفهان وجود دارد همکاران ما در پیشگیری و مقابله با انواع بیماری‌ها بسیار موفق عمل کردند و خوشبختانه بیش از دو سال است بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در سطح استان گزارش نشده است، ولی این به معنی ریشه‌کنی بیماری نیست و حساسیت و هوشیاری حداکثری از سوی تمامی مسئولین ذی ربط و پرورش دهندگان مورد انتظار است.

دکتر موحدی با بیان اینکه استان اصفهان در بخش دامپزشکی از استان‌های ممتاز کشور است که بیشترین واحد پرورش طیور کشور، رتبه اول تولید شیر کشور و…  را به خود اختصاص داده، گفت: مسلماً هرگاه این گستردگی در استان وجود دارد کنترل بیماری‌ها سخت می‌شود ولی در استان اصفهان کنترل بیماری‌ها بسیار مطلوب است.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان هدف فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم عنوان و افزود: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می کند که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقای بهداشت دام و فرآورده های دامی، توسعه صنعت دامپروری و در نهایت صیانت از سلامت عمومی جامعه گام های موثرتری برداریم.

«مهندس علی ساعدی» فرماندارشهرستان فلاورجان نیز بر اهمیت نقش و جایگاه ویژه دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی کشور به خصوص ارتقای سطح بهداشت عمومی و سلامت در جامعه تاکید کرد.

وی به مقوله بسیار مهم امنیت غذایی در سطح جوامع مختلف اشاره و دامپزشکی را از ارکان اصلی چرخه امنیت غذایی عنوان نمود.

فرماندار شهرستان فلاورجان در بخشی دیگر به خدمات چندین ساله دوران مسئولیت «دکتر حسینی» به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان اشاره و از زحمات صادقانه وی در عرصه دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود.

در خاتمه این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، پژمان تاجی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان منصوب و با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر سید اکبر حسینی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پایان سفر به شهرستان فلاورجان با حضور در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان نشستی صمیمانه ای با همکاران این شبکه داشت و از زحمات شبانه روزی آنان در عرصه بهداشت و سلامت جامعه تشکر و قدردانی نمود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
روزبه شباک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
تبریک به دکتر تاجی عزیز و تشکر فراوان از دکتر حسینی مدیر با سابقه دامپزشکی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
باسلام.دکتر حسینی کجا میره
گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
جناب دکتر حسینی کجا میروند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
1
دکتر حسینی و دکتر موحدی عزیز هر دو دکتر عمومی هستن عنوان دکتر رو براشون زدید اونوقت تاجی دکترای تخصصی داره دکتر نیست؟
نظر شما
ادامه