کد خبر: ۶۱۹۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «حسین نجف‌زاده» اظهار کرد: یک کارخانه خوراک دام و طیور استان در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: حسب گزارش  سازمان صمت در خصوص کارخانه خوراک دام و طیور مبنی بر اینکه نهاده‌های کشاورزی «کنجاله سویا، ذرت» خریداری شده  برای کارخانه خارج از ضوابط تعیینی دولت بوده است، لذا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

نجف‌زاده بیان کرد: پرونده برای رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل  ارجاع شد. شعبه پس از کارشناسی موضوع توسط سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان مدیر کارخانه مذکور را احضار و با بررسی اوراق پرونده و بر اساس شواهد و قرائن موجود، تخلف فروش و نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را  محرز تشخیص داده است.

وی افزود: متخلف به استناد بند «پ» ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

نجف زاده از همه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق، خرید و فروش برخلاف ضوابط وعرضه خارج از شبکه،گرانفروشی نهاده‌های کشاورزی و ... موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
گرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
1
....................
اینم از نورچشمی هایی که به اسم تولید رسماً دلالی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
از این کارخانه خا زیاد هستند هرچه زودتر به همشون رسیدگی شود
نظر شما
ادامه