کد خبر: ۶۱۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: صحبت‌ها درباره عرضه تخم مرغ بصورت بسته بندی هنوز به قطعیت نرسیده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «مرتضی رضایی» افزود: قیمت تخم مرغ بالاست و عرضه آن به صورت بسته بندی بار مضاعفی از لحاظ مالی بر دوش مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر قرار باشد تخم مرغ تنها به صورت بسته بندی عرضه شود نباید این موضوع موجب گرانتر شدن این محصول شود.

رضایی گفت: برخی تشکل‌ها اعلام کرده اند که از اول بهمن عرضه فله‌ای تخم مرغ متوقف میشود، ولی تا کنون در این خصوص هیچ چیزی قطعی نشده و بعید است این موضوع در زمان ذکر شده عملی شود.

به گزارش حکیم مهر، پیش از این مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، اطلاعیه بهداشتی مشترک بین سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت را در خصوص «الزام کلیه مراکز عرضه و فروشگاههای مواد غذایی به نگهداری و عرضه تخم مرغ شناسنامه دار بسته بندی در شرایط یخچالی از اول بهمن ماه 1399» به ادارات کل دامپزشکی استانها و تشکل ها و انجمن های صنفی مرتبط ابلاغ کرده بود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
K1
|
United States of America
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
5
جالبه که سازمان دامپزشکی نظارت بهداشتی بر محصولات بسیار پرخطری همچون شیر و گوشت رو رها کرده و در بسیاری موارد هیچ افق روشنی برای برنامه مبارزه با سل و بروسلوز و بیماری های مشترک نداره، اونوقت شدیدا گیر داده به مساله تخم مرغ که اتفاقا بی خطر ترین فرآورده دامی هست. تخم مرغ از بدو تولید تا سفره مردم کاملا غیرقابل دستکاری و تقلب هست
نظر شما
ادامه