کد خبر: ۶۱۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز با پرسنل و همکاران اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد و به سؤالات آنان پاسخ داد ...

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز با پرسنل و همکاران اداره کل دیدار و گفتگو کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، روز پنجشنبه 18 دی ماه «دکتر علی صفر ماکنعلی» رییس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در این اداره کل و در نشستی که با حضور مدیرکل، معاونین، مسئولین و پرسنل در محل سالن جلسات این اداره تشکیل شد با مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه کاری آنان آشنا شد.

وی در پاسخ به مسائل مرتبط با آزمایشگاه، با اشاره به اهمیت وجود آزمایشگاه و سختی کار پرسنل آن گفت: کمیته راهبردی سالانه آزمایشگاه ها که قرار است به زودی در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی تشکیل شود در 3 محور ساماندهی در تجهیزات آزمایشگاهی، نیروی انسانی و فعالیت آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش از اظهارات رییس سازمان دامپزشکی کشور دکتر توکلی مدیرکل دامپزشکی استان البرز ضمن عرض خیر مقدم به دکتر ماکنعلی، «دکتر خداویردی» معاون تشخیص و درمان، «دکتر حبیبی» مدیرکل مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی و دکتر زارعان رییس روابط عمومی با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه دامپزشکی استان البرز به پیگیری زمین برای احداث ادارات دامپزشکی شهرستان طالقان و کرج و همچنین اداره دامپزشکی شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی پیگیری مشکل استیجاری بودن ادارات دامپزشکی شهرستان های کرج، فردیس و طالقان در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی و مساعدت «دکتر شهبازی» استاندار، رییس سازمان جهاد کشاورزی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نتایج خوبی بدست آمده که یکی از آنها رفع مشکل احداث اداره دامپزشکی طالقان است و اداره دامپزشکی فردیس در مراحل آخر کار واگذاری محل قرار دارد.

وی در ادامه به وجود تعداد 6 کشتارگاه صنعتی طیور در استان البرز که دارای رتبه B هستند اشاره کرد و افزود: جلسات متعددی با معاون اقتصادی استانداری، امور بانک ها، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ارگان های مرتبط برگزار شده است و موفق به هماهنگی دریافت تسهیلات کم بهره توسط مدیران کشتارگاه ها جهت خرید تجهیزات لازم راه اندازی خط 2 شده ایم.

«دکتر توکلی» در گزارش حوزه فنی ادامه داد: با تلاش همکاران و پرسنل اداره کل دامپزشکی استان البرز در سال گذشته هیچ کانون فعال بیماری تب برفکی در استان وجود نداشت و در سال جاری نیز گزارشی از وجود بیماری ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: تا کنون کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان البرز شناسایی نشده است و مراقبت های فعال و غیر فعال در حال انجام است و تمام گله های طیور استان در مقابل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان واکسینه و گله های بالای ۹۰ هفته در طیور تخمگذار حذف شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه مولکولی این اداره کل در سال گذشته موجب افزایش سرعت تشخیص بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شده است.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
8
ای بزرگان دامپزشکی به داد کارکنان دامپزشکی برسید زبر خط فقر زندگی کردن این کارمندان مایه شرمساری مدیران کل استانهاست که برای معیشت همکاران هیچکاری نمی کنند
اینها فکر می کنند فقط باید بر میز مدیرکلی تکیه بزنند و .....
نظر شما
ادامه