کد خبر: ۶۲۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیات ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ اعلام شد. ثبت نام در این آزمون در خردادماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ آغاز و تا روز ‌یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانیwww.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و بهداشت مواد غذایی براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در سال ۱۴۰۰

 

پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه مذکور، صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) متقاضیان و در سایر رشته‌های گروه پزشکی این دانشگاه (شامل تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی و مامایی )، براساس آزمون صورت می‌گیرد.

تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز  سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع متقاضیان علاقه‌مند خواهد رسید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
3
کفگیر دانشگاه آزاد به ته دیگ خورده دنبال جذب درآمد از راههای جدید ........... است اگر واقعا جرات دارد پزشکی و رشته های علوم پزشکی را بدونه کنکور جذب کند
نظر شما
ادامه