کد خبر: ۶۲۰۶۸

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با بیان اینکه بررسی مشکلات منطقه رودبار در بخش کوهنانی الزامی است، گفت: ایجاد نمایندگی دامپزشکی و نمایندگی راهداری در بخش کوهنانی در دستور کار قراربگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی» نماینده کوهدشت و رومشکان، ضمن بازدید از بخش کوهنانی و روستاهای تخریب شده در منطقه رودبار، در جلسه شورای اداری این بخش شرکت کرد.

نماینده کوهدشت و رومشکان  در مجلس شورای تصریح کرد: در این جلسه که با حضور هفت تن از مدیران کل استان و پاره ای از مسئولین شهرستانی برگزار گردید، مشکلات بخش کوهنانی و بویژه منطقه رودبار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیگیری بخشی از مطالبات مردم در خصوص دریافت وجوه املاک و زمین هایی که در معرض آب سد قرار گرفته اند و ارائه خدمات دستگاه های ذیربط برای سایت های جانمایی شده  نیز در  این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس یادآورشد: روکش آسفالت برای ورودی شهر کوهنانی، آسفالت ۱۵ کیلومتر جاده وسکور، ایجاد سدبند چم قره، ایجاد نمایندگی دامپزشکی و نمایندگی راهداری در بخش کوهنانی از جمله مباحث و مصوبات این جلسه بود. 

 
نظر شما
ادامه