کد خبر: ۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - واحد گردشگری صندوق رفاه و تعاون سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برای استفاده اعضای این صندوق از امکانات تفریحی هتل های سازمان فرهنگی _ سیاحتی کوثر توافق نامه‌ای امضا کرده است.

این در حالی است که دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم شورای مرکزی، معاونت اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر را بعهده دارد.
علاقمندان به استفاده از این هتل‌ها با دریافت برگه تأئیدیه صندوق رفاه می‌توانند از تخفیف نرخ  اعلام شده هتل‌های سازمان فرهنگی _سیاحتی کوثر در سراسر کشور استفاده کنند.
جزئیات بیشتر به شرح زیر است :
1- هتل 4 ستاره هویزه تهران، واقع در تقاطع خیابان طالقانی و استاد نجات‌اللهی در مرکزی‌ترین نقطه تهران و در نزدیکی مراکز اداری و تجاری است.
2- هتل 4 ستاره سفیدکنار بندر انزلی، واقع در کیلومتر 5 جاده آستارا در کنار ساحل دریای مازندران با چشم‌اندازی کم‌نظیر در منطقه‌ای سرسبز و تالابی بی‌نظیر و دیدنی (تالاب انزلی) می‌باشد.
3- هتل آپارتمان 3 ستاره کوثر رامسر، در کنار شهرستان زیبای رامسر با سواحل و مناطق مشرف به جنگل‌های بی‌نظیر در سه‌راه سادات شهر واقع شده است.
4- هتل 3 ستاره ثامن مشهد مقدس، در بهترین منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با مناظر زیبا و رو به کوهستان، پارک شادی و جنگل وکیل‌آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.
5- هتل 2 ستاره قدس مشهد مقدس، واقع در خیابان خسروی نو مقابل باب‌الجواد با دارا بودن موقعیتی منحصر به فرد از لحاظ چشم‌انداز و مشرف بودن به بارگاه ملکوتی امام علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) می‌باشد.
مجتمع‌های تفریحی این مجموعه نیز شامل:
1- مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار، در شهر کوهسار کیلومتر 12 اتوبان کرج-قزوین در زمینی به مساحت 200 هکتار واقع شده است. این مجتمع، آماده پذیرایی از میهمانان، اردوها، همایش‌ها و سمینارهای فرهنگی-تفریحی و آموزشی می‌باشد. امکانات این مجموعه شامل: سالن‌های اجتماعات، غذاخوری، رستوران سنتی، خوابگاه‌ها و ویلاها، سالن ورزشی سرپوشیده، سالن تیراندازی، زمین فوتبال استاندارد، دریاچه قایقرانی، سالن حیات وحش، پیست دوچرخه‌سواری، مانژ اسب‌سواری، استخر روباز، امکانات تفریحی و شهربازی، کالسکه‌سواری و زمین فوتبال ساحلی می‌باشد.
2- مجتمع اقامتی شاهد قم، در کیلومتر 5 جاده کمربندی قم-اراک در زمینی به مساحت هفت هکتار واقع شده است و آماده پذیرایی از اردوها، همایش‌ها و سمینارهای فرهنگی و آموزشی می‌باشد. امکانات این مجموعه شامل: سالن غذاخوری و اجتماعات، خوابگاه‌ها و سوئیت‌ها می‌باشد.
اعضای این صندوق می‌توانند نسبت به رزرو هر یک از هتل‌های این مجموعه و استفاده از خدمات مجتمع‌های تفریحی-فرهنگی آن از طریق واحد گرشگری صندوق تعاون و رفاه اقدام نمایند.
ضمناً اعضای این صندوق می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره‌های 61061108-61061127-021 واحد گردشگری تماس و اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

برای مشاهده نرخ هتل‌ها اینجا کلیک نمایید.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
*دامپزشک بی نام*
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
0
0
با این حقوق ها که به خوردن نان سنگک کفاف نمیده، برادر ارجمند، آقای دکتر آقامیری به فکر چه جیزهایی هستن !!!!! دکتر عزیز به جای ارائه کالاهای لوکس و تجارت در سازمان نظام دامپزشکی قدری هم به درد همکارانت فکر کن، خودتو جای همکارت بگذار ببین با حقوق ۲۰۰۰۰۰ تومان میتوانی شب سرت رو زمین بگذاری، درد ما اینه جناب دکتر عزیز، نه هتل ۳ ستاره و ۴ ستاره!!! با یه محاسبه کوچگ میتونید ببینید که ۱ ماه باید توی بیابان جون کند تا نهایتا ۲ شب در متوسط ترین جا بتوان استراحت کرد!!! آقای دکتر آقامیری عزیز، شما با یک ماه درآمدتان، چند شب میتونید در یک ویلای لوکس استراحت کنید؟!؟!؟!
نظر شما
ادامه