کد خبر: ۶۲۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

آیین گرامیداشت روز میلاد حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن در سازمان دامپزشکی کشور با حضور دکتر علی‌صفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حجت‌الاسلام دکتر سیداسماعیل حسینی‌مقدم مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و حضور بانوان همکار در ستاد مرکزی و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها برگزار شدبرگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، صبح امروز سه‌شنبه 13 بهمن 99 مصادف با روز میلاد حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، آیینی به صورت ویدیوکنفرانس در گرامیداشت و پاسداشت مقام مادر و زن با حضور «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «حجت‌الاسلام دکتر سیداسماعیل حسینی‌مقدم» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و حضور بانوان همکار در ستاد مرکزی و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها برگزار شد.

دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این آیین ضمن خیرمقدم به تمام شرکت کنندگان حضوری و مجازی در مراسم گرامیداشت روز مادر و روز زن و «حجت‌الاسلام دهنوی» استاد فرهنگی و امور خانواده، چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را شادباش گفت و افزود: از آنجا که مسئولیت اصلی سازمان دامپزشکی کشور پس از انقلاب حفاظت از امنیت غذایی و بهداشت عمومی است، توفیقات فراوانی طی چند دهه اخیر حاصل شده است که تولید سالانه یک میلیون تن تخم‌مرغ، 8 میلیون تن تولید شیر در واحدهای صنعتی، قرار داشتن ایران در رتبه تک رقمی تولید مرغ و تخم‌مرغ در جهان، فعالیت 220 کشتارگاه فعال طیور در کشور و... از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه نباید فعالیت‌های مثبت و تحولات رخ‌داده و توسعه در دوران پس از انقلاب را در کنار برخی مشکلات موجود تورمی نادیده گرفت، اظهار کرد: کما اینکه ایران رتبه نخست پرورش ماهی قزل‌آلا را در جهان دارد و جمعیت بز و گوساله در ایران 10 میلیون راس افزایش داشته است.

ماکنعلی با بیان اینکه ایران در قیاس با کشور ونزوئلا که به محض گذشت 2 ماه از تحریم اقتصادی آمریکا، برای تامین نیازهای خوراکی خود به کشورهای همسایه هجوم می‌برند، تصریح کرد: بدون تردید برخورداری از امنیت غذایی در ایران موهبتی بزرگ حاصل از برکات انقلاب اسلامی در سال 57 است و اگر پس از این هم بر وظایف خود متمرکز شویم حتما توفیقات بیشتری عاید کشورمان خواهد شد.

پیش از آغاز این آیین حجت‌الاسلام دکتر حسینی‌مقدم مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه طی سخنانی ایام دهه‌فجر را به همکاران حوزه سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفت و در وصف مقام والای حضرت زهرا (س) دختر پیامبر اسلام و همسر امیرالمومنین سخنانی را قرائت کرد.

پس از سخنان دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حجت‌الاسلام حسین دهنوی از مدرسین و کارشناسان علوم تربیتی و مشاوره در حوزه علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در برنامه‌های گلبرگ و راه روشن حضور داشته است؛ به مدت 45 دقیقه به ایراد سخن خطاب به بانوان سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل استان‌ها که به صورت ویدیو کنفرانس شنونده اظهارات وی بودند پرداخت. دهنوی در سخنانش پیروی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در احترام به شوهران را گرمابخش کانون خانواده و ایجاد اشتیاق در شوهران برای مراجعه به خانه پس از پایان کارهای روزانه و ماموریتهای شغلی برشمرد.
 



 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Philippines
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
7
به چه روزی افتادیم که باید برای از گرسنگی و تشنگی تلف نشدن خوشحال باشیم.
چرا ما باید مثل ونزوئلا باشیم و مثل دانمارک نباشیم؟؟!
ما انتخاب نکردیم اینطوری زندگی کنیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
5
من دکتر دامپزشک استخدام شما، حتی پول خرید ۲ کیلو میوه برای زن و بچه ام را ندارم. کدوم امنیت غذایی؟ اینقدر گرونه که کسی نمیتونه بخره و همش صادر میشه.
شما باید به فکر حقوق زیر خط فقر مطلق پرسنل خودتان و امنیت غذای آنان باشید نه مقایسه دو ملت.
بخدا برای سازمان دامپزشکی کشور باید ننگ آور باشد وقتی حقوق دکتر های رسمی آن از راننده آمبولانس های وزارت بهداشت کمتر است. وقتی از لیسانس های اصلاح نباتات جهاد کمتر است.
............................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
4
با سلام و احترام
..................... همکاران حتی قادر نیستند با حقوق پرداختی دولت زندگی مناسبی برای خانواده خود فراهم کنند.
..........................
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
1
زمان نه چندان دوری بود که مردم ایران (بخصوص طبقه متوسط) خود را با کشور هایی مثل سوئیس یا بریتانیا مقایسه میکردند افسوس که امروز خود را با کشور های گرسنه سوسیالیستی آمریکای جنوبی یا جنگ زده خاورمیانه مقایسه میکنیم و خوشحال هستیم که گرسنه نمانده ایم (۷٪ منابع دنیا در ایران است تنها ۱٪جمعیت دنیا در ایران است )
نظر شما
ادامه