کد خبر: ۶۲۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : رئیس نظام دامپزشکی استان قم در فراخوانی مجدد اعلام کرد کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی  استان قم با کمبود دکتر دامپزشک روبروست و به همین علت نیاز فوری به استخدام و به کارگیری دست کم 6 دکتر دامپزشک دارند.

دکتر مسعود عربشاهی افزود: یک دکتر دامپزشک برای نظارت در نوبت روز و 2 دکتر دامپزشک دیگر نیز برای نظارت در نوبت شب کشتارگاه صنعتی طیور نیاز است.

وی اضافه کرد: به منظور انجام نظارت و بازرسی قبل از کشتار دام در کشتارگاه صنعتی دام بزرگ به یک دامپزشک و برای انجام نظارت بر مراکز بسته بندی مرغ به دو  دامپزشک دیگر نیاز است.

دکر عربشاهی، سکونت دائم در استان قم به منظور نظارت دقیق بر محصولات تولیدی را از جمله ضرورت های استخدام در این مراکز اعلام کرد و افزود: ارایه کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم و همچنین ارایه گواهی پایان طرح خدمت دامپزشکی از دیگر شرایط استخدام و به کارگیری دامپزشکان علاقمند است.

گفتنی است رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در سخنرانی افتتاحیه ششمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام کرده بود تعدای از استان‌های کشور با کمبود نیروی دامپزشک مواجه است.

 

خبر مرتبط :

برچسب ها: دامپزشکی،
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
آقای دکتر لطفی زاده
پس ادعای دکتر آقامیری هم .... بی حساب و کتاب نبود؟ راستی این همه نظر سنجی پس برای چی بود؟!!! نتیجه اون هم خیلی جالب بود !!! یعنی همه دامپزشک های ما در بخش دولتی و غیر دولتی آمار ها را بهتر و بیشتر از مسئولین ما می دونند؟!!! یا اینکه اون بیشتر یک نظر سازی بود تا یک نظر سنجی!!! اصلا برای چنین چنین مسائلی می توان از نظر سنجی ها استفاده کرد یا خیر؟!!! مثلا نظر سنجی بگذاریم و بگوییم آقای فلانی چند تا بچه داره ؟ یا چند تا خونه داره ؟ یا اصلا چند تا دام داره؟ مگر برای اثبات آمار می توان از نظر سنجی استفاده کرد؟
بابا من که خیلی گیج شدم!!! یعنی می خواهی بگی بازهم مشکل ..... با .... استو بحث ........... و این حرفها ؟!!! بیشتر از این حرف نمی زنم چون می ترسم .... اون را نقطه چین کنه!! البته دیگ راه اون یاد گرفتم چون یک رو نوشت هم برای یک سایت دیگری که مرتبط است می فرستم که اگر درج نشد یا نقطه چین شد باز نگید توهین شده است!!!!
رونوشت:
سایت
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
خوانندگان محترم سایت حکیم مهر
با سلام
لطفا برای مشاهده اصل نظر اینجانب به سایت سازمان نظام در بخش نظر های ارائه شده در زیر نویس خبر فراخوان نظام دامپزشکی استان قم برای جذب دکتر دامپزشک مراجعه فرمائید و قضاوت کنید که آقای لطفی زاده چگونه با نظر خود از نظر خوانندگان حذف و نقطه چین می کند.چون دقیقا عین نظر copy و paste شده است.
رونوشت:
سایت ...
حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
با سلام و احترام
بیننده گرامی و محترم / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظرتان / در کامنتی که نوشته بودید در خط ابتدایی عبارتی درج شده بود که توهین به رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی محسوب می شد و به جهت حفظ حرمت ایشان و مشی حکیم مهر حذف شد. در بخش دیگر کامنت شما هم توهین و افتراء به مدیرمسئول حکیم مهر به چشم می خورد که مطلب کذبی به ایشان نسبت داده بودید که ان شاء الله از سر ناآگاهی بوده است. به همین جهت آن بخش نیز نقطه چین شده بود. با تشکر مجدد از بازدید و اظهارنظرتان
مجید شریفی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
آقای دکتر عزیز
من یک دامپزشک هستم که به مدت 3 سال در یک منطقه محروم فعالیت کردم قبل از اینجانب بیش از 3 دکتر به مدت 2 تا 3 سال در این بخش محروم فعالیت کرده و همگی فرار کرده اند علت نبود دامپزشک در برخی مناطق شرایط شاق و طاقت فرسا ونبود درامد است نه نبود بیکار. اصولا صنعت دامپروری ما دچار بیماری مزمن است که باعث میشود دامپزشکان دنبال حرفه های دیگر بروند یا مهاجرت کنند.
نظر شما
ادامه